کد مطلب : ۱۰۰۷
plusresetminus
مدرسه ۱۵ کلاسه شهید کهن ترابی بمناسبت دهه فجر، در روستای سیاهکلاهان با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.
افتتاح و بهره برداری از مدرسه روستایی در کرج با حضور استاندار البرز
به گزارش  صدای صنعتگر، مجتبی عبداللهی در حاشیه افتتاح این مدرسه اشاره به هدفگذاری در استان البرز برای ساخت ۲۰۰ مدرسه جدید گفت: خیرین مدرسه ساز بستر مناسب تربیت و رشد دانش آموزان را در کلاس درس معلمان بوجود می آورند.
وی افزود: در سفر رییس جمهور محترم پیشنهاد دادیم که ظرف مدت یک سال طی تعامل دولت و خیرین، ساخت ۱۰۰ مدرسه را به پایان برسانیم، ولی این ظرفیت را داریم که این تعداد را به ۲۰۰ و یا ۳۰۰ مدرسه در بازه زمانی ۳ یا ۴ ساله برسانیم چراکه استان البرز برای رسیدن به متوسط کشور به ۵۵۰۰ کلاس درس نیاز دارد.
  عبداللهی گفت: با تمام وجود آرزو دارم که تمامی دانش آموزان در این نظام مقدس به مدارج عالی تحصیلی دست یابند و ایران اسلامی به پشتوانه این ظرفیت ارزشمند، کشوری توسعه یافته و مترقی‌تر در دنیا باشد.
  وی افزود: در قالب ماموریت‌های قرارگاه اجتماعی در محله‌های ۶۶ گانه استان نسبت به احصا نیاز‌های آموزشی این محله‌ها اقدام شده و جانمایی برای احداث مدارس و مراکز آموزشی را آغاز کرده ایم.
  استاندار البرز گفت: خیرین مدرسه ساز استان البرز در کشور خوش درخشیده اند و این ظرفیت ارزشمند و بازوان قدرتمند را فرصتی مغتنم برای ایجاد بستر‌های ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مردم و تقویت زیرساخت‌های فقیر استان می‌دانیم.
 وی افزود: تحرک بسیار خوبی در حوزه آموزشی شکل گرفته و خیرین بسیاری برای مشارکت در ساخت مدرسه اعلام آمادگی کرده اند، اکنون ۳۴ مدرسه آماده و دراین یکسال تحویل آموزش و پرورش شده اگرچه ۶۵ مدرسه در دست ساخت داریم که از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصد برخوردار هستند، ولی تمام تلاش را برای ارتقای سرانه‌های آموزشی بکار بسته ایم.  
عبداللهی گفت: امید است با عزم و اراده و هم افزایی که شکل گرفته بتوانیم بستر‌های آموزش و پرورش استان را به جایگاه کشوری برسانیم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcj.yevfuqeyasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما