کد مطلب : ۱۱۰۴
plusresetminus
سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از اینکه نظام توزیع مناسب در خیریه ها نداریم، گفت: خیریه ها به عنوان سازمان هایی داوطلبانه به منظور کمک به دولت در حل مسائل و مشکلات جامعه بایستی زیرساختی پویا و اثربخش را به منظور انجام رسالت خویش دارا باشند.
نظام توزیع عادلانه در خیریه ها رعایت شود
به گزارش صدای صنعتگر، عمار ایزدیار با همراهی حجت الاسلام علیرضا سعیدی رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و هنری شورای اسلامی شهر کرج با همراهی مهرداد کیانی شهردار کلانشهر کرج در بازدید از انجمن خیریه بیماران تهیدست قائم (عج) ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و ماندگار این خیریه در راستای کمک به نیازمندان و محرومان اظهار داشت: خیریه ها با اهداف متفاوتی کار می کنند در این راستا با توسعه مشارکت مردم در مسائل اجتماعی و افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد، لزوم ایجاد سازوکارهای حمایتی و همچنین نظارتی برای سروسامان دادن به این نهادها اهمیت ویژه ای یافته است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: اکنون در کشور مشخص نیست که شهروندان جامعه ما بیشتر به چه چیزی نیاز دارند؟ اصولا معیار تقدم و تأخرنیازها چیست؟ چه کسانی یا نهادهایی درصدد تأمین نیاز آنها هستند؟ آیا این كمك ها کافی است یا بازهم باید انجام شود؟ نحوه كمك رسانی چگونه باید باشد؟
ایزدیار تصریح کرد: به منظور رفع این آسیب ها ایجاد الگویی به منظور هم افزایی و ساماندهی نظام خیریه ها در ایران ضروری است تا این الگو علاوه بر رفع آسیب های موجود نظام خیریه ها در ساختار ماهوی سازمان های جامعه مدنی نیز انطباق داشته باشد.
به گفته نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج ؛ مدیران این مراکز باید اقداماتی در جهت تخصصی شدن خیریه ها انجام دهند به طوری که مددجو بداند برای مشکلی که دارد باید به کدام مرکز مراجعه کند و دچار سردرگمی نشود.
https://sedayesanatgar.ir/vdch.vnzt23nzkftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما