کد مطلب : ۱۲۳
plusresetminus
صدای صنعتگر- بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده در آذرماه امسال ۳ خودرو (دو خودروی سبک و یک خودروی سنگین) موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند.
انتشار اسامی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای داخلی در آذرماه امسال+ جدول
به گزارش صدای صنعتگر، شرکت  بازرسی و کیفیت استاندارد ایران گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در آذرماه امسال  را منتشر کرد.
مطابق این گزارش در آذر ماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی به دست آورد.
در لیست قیمتی دو گروه خودروهای سبک و در بخش وانت نیز وانت های کارا 2000 تک کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دو کابین تیپ 3 از تولیدات شرکت بهمن موتور، خودرو سایپا 151 شرکت سایپا بن‌رو و همچنین وانتنیسان ریچ زامیاد موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.
در همین گروه، وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفته است و وانت‌های نیسان تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.
در گروه سبک بخش سواری در لیست قیمتی یک، نیومزدا 3 شرکت بهمن موتور موفق به کسب 5 ستاره کامل کیفی شد.
در این لیست قیمتی، خودرو تیگو7 تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت نموده است.
همچنین در لیست قیمتی 2، پژو 2008 ایران خودرو/ایکاپ موفق به کسب 5 ستاره کامل کیفی شد و بالاترین کیفیت را به همراه نیومزدا 3 در میان تمامی خودروهای سبک در آذرماه امسال به خود اختصاص داد.
هایماS7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان و SWM G01F شرکت سیف خودرو چهار ستاره کیفی را از آن خود نموده و به عنوان باکیفیت ترین خودرو SUV مونتاژی معرفی شدند.
JAC_S3 و JAC_S5 کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند و SWM G01 سیف خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آورد.
در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X33S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.
همچنین در کلاس قیمتی چهار، خودروهای پژو 207 و دنا پلاس از ایران خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.
در این لیست قیمتی، رانا، پژو 206SD، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو نیز سه ستاره ای شدند.
در این لیست، سمند تبریز ایرانخودرو تبریز، پژو پارس خراسان ایران خودرو ، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو ، پژو پارس مازندران ایران خودرو مازندران همگی 3 ستاره کیفی را از آن خود کردند.
همچنین پژو پارس فارس ایران خودرو فارس، پژو پارس اتوماتیک ایرانخودرو کرمانشاه، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا و سورن ایران خودرو تبریز نیز سه ستاره کیفی کسب کردند. پژو 405 خراسان ایران خودرو نیز در این لیست قیمتی، دو ستاره کیفی را از آن خود کرد.
در سطح قیمتی پنج نیز کوییکR پارس خودرو، کوییک و تیبا 2 و تیبا 2 پلاس شرکت سایپا، ساینای کاشان و تیبای سایپا سیتروئن و همچنین ساینای پارس خودرو موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شدند.
 خودرو ,
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcjftevzuqe8.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما