کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمامی پروژه های راهسازی در محدوده البرز تا پایان دولت به سرانجام می رسند

30 دی 1399 ساعت 14:53

صدای صنعتگر- نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با اراده ای که در مجموعه وزارت راه و شهرسازی است و جدیتی که در استان وجود دارد، تا پایان دولت تدبیر و امید تمامی طرح ها و پروژه های راهسازی در محدوده البرز به سرانجام می رسند.


به گزارش صدای صنعتگر، شهبازی در جلسه هماهنگی بهره برداری از کمربندجنوبی البرز و تهران که روز سه شنبه به ریاست وزیر راه و شهرسازی در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، با بیان اینکه بهار راه سازی البرز با بهره برداری از ابرپروژه های راه استان همچنان ادامه دارد، افزود: پروژه های بزرگ راهسازی که عملیات اجرایی آنها در دولت تدبیر و امید آغاز شد، یکی پس از دیگری در حال تکمیل و بهره برداری هستند.
وی ادامه داد: دراین میان ابرپروژه هایی همچون ادامه آزادراه شهید همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران-شمال، قطار برقی کرج-هشتگرد، مسافربری شدن فرودگاه بین المللی پیام، دو خطه شدن ریل راه آهن کرج-قزوین که از گذشته های دور مورد مطالبه و نیاز مردم بود نیز به سرانجام رسید.
شهبازی گفت: تکمیل راه هشتگرد-طالقان که بیش از 2 دهه مورد درخواست مردم بوده نیز در ایستگاه پایانی قرار دارد و در بهار 1400 زیر بار ترافیک می رود.
وی افزود: در البرز بجهت ماموریتی که از سوی رییس جمهور به بنده محول شده بود به نیابت از وزیر محترم راه و شهرسازی به جد در راستای تحقق اهداف بزرگ تسریع در تکمیل پروژه های راهسازی استان اقدام کردیم تا گره های بزرگ ترافیک ملی باز شود و مردم بویژه در البرز ترددی سهل تر و امن تری داشته باشند.
استاندار البرز اضافه کرد: با اراده ای که در مجموعه وزارت راه و شهرسازی است و جدیتی که در استان وجود دارد، تا پایان دولت تدبیر و امید تمامی طرح ها و پروژه های راهسازی در محدوده البرز به سرانجام می رسند.
وی گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در محدوده جغرافیایی البرز برای سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه کمربندجنوبی البرز و تهران، اکنون آمادگی لازم را برای بهره برداری از این ابرپروژه ملی داریم.


کد مطلب: 125

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/125/تمامی-پروژه-های-راهسازی-محدوده-البرز-پایان-دولت-سرانجام-می-رسند

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir