کد مطلب : ۱۲۷
plusresetminus
صدای صنعتگر- مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری البرز از پرداخت وام به فعالان صنعت گردشگری استان این استان خبر داد.
پرداخت وام به فعالان صنعت گردشگری استان البرز
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، بهنام جهانی در دوازدهمین نشست کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز  اظهار کرد: در استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی و نظارتی به دنبال پیشبرد اقدامات حمایتی از بخش خصوصی و سرمایه گذاری هستیم و از زمان حضور آقای دکتر شهبازی استاندار البرز در استان این موضوع به مراتب خیلی بهتر شده است.

وی بیان کرد: در استان البرز ظرفیت های زیادی برای کار در  دو حوزه گردشگری و صنایع دستی وجود دارد که باید به آن بیشتر توجه و پرداخته شود.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری البرز با اشاره به اینکه یکی از مباحث مهم در البرز توجه به بحث فرهنگ بوم گردی است، گفت:  برای حمایت و ایجاد اقامتگاه های بیشتر بوم گردی در دل روستاهای استان نخست نیاز به فرهنگ سازی درست و اصولی و کارشناسی که همراهی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها که می تواند اشتغال زایی خوب و همچنین عدم مهاجرت روستائیان به کلانشهرها و از سویی موجب درآمدزایی در آن روستا شود را نیاز داریم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه اقامتگاه های بوم گردی های زیادی در این دو سال گذشته توسط اداره کل میراث فرهنگی البرز در شهرستانهای استان ایجاد شده که جای تقدیر دارد، اما همچنان ظرفیت های زیادی برای کار در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان اینکه اکنون با احتساب چهارباغ بالغ بر ۷ شهرستان در البرز داریم، عنوان کرد: باید به صورت دوره ای و طی برگزاری جشنواره های بومی و محلی و برگزاری نمایشگاه محصولات صنایع دستی و جاذبه های استان را به مسافران و گردشگران معرفی کنیم.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری البرز تصریح کرد:  اگر فعالان حوزه گردشگری استان درخواست تسهیلات بانکی داشته باشند که البته طرح آنها به تایید اداره کل میراث فرهنگی استان نیز رسیده و هدفمند و قابلیت اجرایی داشته باشد این استانداری امادگی کامل در جهت حمایت از طرح فوق را خواهد داشت.

در پایان این نشست لوح تقدیری که از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز به منظور تجلیل از شادی حاضری به دلیل درخشش وی در لیست بانوان کارآفرین برتر صنایع دستی تهیه شده بود، توسط مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری به وی اهداء شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcd250f6yt0x.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما