کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امکان پرداخت غیرحضوری حق‌بیمه کارگران ساختمانی فراهم شده است

11 دی 1402 ساعت 10:30

  مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان البرز از فراهم بودن امکان پرداخت آنلاین (برخط) حق‌بیمه کارگران ساختمانی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز، داود سعدزاده اظهار داشت: با هدف افزایش رضایت‌مندی و تکریم بیمه‌شدگان کارگر ساختمانی و با استفاده از دستاوردهای دانش فناوری اطلاعات، امکان محاسبه و پرداخت حق‌بیمه کارگران ساختمانی در سامانه غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir به صورت برخط فراهم شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی افزود: این ظرفیت با توجه به طراحی و پیاده‌سازی سیستم جامع متمرکز کارگران ساختمانی که کلیه فعالیت ‌های مرتبط با امور پذیرش، استعلام، بازرسی، پرداخت حق بیمه و تولید سابقه را به طور متمرکز پوشش می‌دهد، فراهم شده و موجب تسهیل در پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی گردیده است.
سعدزاده ادامه داد: کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی می‌توانند در صورت داشتن کارت مهارت فنی معتبر و تأیید اشتغال در کارهای ساختمانی، با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان تأمین‌اجتماعی و از طریق منوی «بیمه ‌شدگان - کارگران ساختمانی - پرداخت حق بیمه» نسبت به پرداخت حق بیمه ماه جاری، ماه قبل و سه ماه آینده اقدام کنند.
وی افزود: کارگران ساختمانی برای پرداخت برخط حق‌بیمه ابتدا نسبت به ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی اقدام کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز خاطرنشان ساخت: تنها شرط ایجاد حساب کاربری در سامانه es.tamin.ir داشتن سیم‌کارت همراه به نام شخص بیمه‌شده است.
بر اساس آخرین آمار هم اکنون ۲۶۰۰۰ کارگر ساختمانی در استان البرز بیمه بوده و از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 1303

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/1303/امکان-پرداخت-غیرحضوری-حق-بیمه-کارگران-ساختمانی-فراهم-شده

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir