کد مطلب : ۲۸۲
plusresetminus
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در آستانه انتخابات شاهد موجی از تخریب ها و تهمت ها هستیم که دور از انصاف و تقوای الهی است، گفت: متاسفانه برخی افراد و جریان ها با سیاه نمایی و دروغ پردازی به اصلِ اعتماد مردم به مسئولان و نظام لطمه می زنند که گناهی نابخشودنی است.
با تخریب و تهمت کارنامه سفید سیاه نمی شود!
به گزارش صدای صنعتگر، اکبر سلیم نژاد اظهار داشت: اینکه شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور طی چند سال گذشته در اثر جنگ اقتصادی و ایستادگی در برابر قدرت های زورگو چگونه بوده نیازی به توضیح ندارد و بر همگان آشکار است اما در همین دوران نیز تحولات عمرانی خوبی در کلانشهر کرج صورت پذیرفته و میانگین هر ده روز یا دو هفته یکبار افتتاحیه ای برگزار شده و در حد توان پاسخگوی مطالبات مردمی بوده ایم.

وی افزود: اینکه برخی تمایل به موفقیت گزینه های مد نظر خود در انتخابات دارند امری بدیهی است و اساساً انتخابات نیز میدان رقابت دیدگاه ها و برنامه های مختلف است اما اینکه عرصه رقابت به سمت دروغ و حاشیه پردازی و تخریب و تهمت ها متمایل شود، پسندیده نیست و به میزان مشارکت مردم در این فریضه الهی آسیب می زند. انتخابات باید به تقویت اتحاد و همبستگی دولت و ملت منتهی شود و نباید با اهداف سیاسی و جناحی در بین مردم چنددستگی ایجاد کرد.

رئیس شورای شهر کرج با تقاضا از مسئولان مربوطه برای رصد بیشتر فضای مجازی در ماه های آتی خاطر نشان کرد: اتفاقاً نقد منصفانه، در چهارچوب اصول و شناسنامه دار موجب اصلاح رویه های غلط می شود و اینکه رسانه ها تبدیل به روزنامه دیواری انعکاس دستاوردها شوند نیز کار قابل دفاعی نیست اما اینکه با تخریب و تهمت و شایعه پردازی افکار عمومی را گمراه کنیم نیز قابل قبول نیست و باید با آن برخورد شود.

سلیم نژاد عنوان کرد: خریداری اتوبوس های نو، احداث پارک ملی اقوام و چندین پارک و بوستان بزرگ، فعال سازی پروژه های قطار شهری و بزرگراه سردار سلیمانی، احداث پارکینگ های طبقاتی، صدها هزار تن عملیات ساماندهی و آسفالت ریزی، راه اندازی سامانه های شهرداری الکترونیک، سراهای محله، سوله های چندمنظوره ورزشی و مدیریت بحران، حمایت از احداث کتابخانه مرکزی، صرفه جویی چشمگیر هزینه های جاری، ساماندهی منابع انسانی، تصویب طرح های متضمن حمایت از حقوق شهروندی، رأی گیری کلیه لوایح صرفاً در جلسات علنی، احداث چندین تقاطع غیرهمسطح، ساماندهی روان آبها و... تنها گوشه ای از خدمات دوره پنجم مدیریت شهری کرج می باشد که با استفاده از صدها میلیارد اعتبار صورت پذیرفته است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcfi0d0aw6dc.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما