کد مطلب : ۲۹۱
plusresetminus
صدای صنعتگر- نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز، گفت: این استان از ظرفیت‌های مناسبی مانند جاده کرج چالوس، جاده برغان و طالقان برای سرمایه گذاری برخوردار است اما حضور سرمایه گذار باید توام با حمایت و مشوق‌های انگیزشی باشد.
بخش خصوصی در البرز برای سرمایه گذاری نیازمند حمایت است/سه جاده مهم البرز مقصد بومگردی و گردشگری شود
به گزارش صدای صنعتگر، یداله مالمیر در دیدار  پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی و شادی حاضری عضو هئیت رئیسه اتاق البرز و محمدی مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز با دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری که در محل وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری برخوردار است.
وی افزود: متاسفانه این استان علی رغم داشتن ظرفیت‌های‌های موجود از امکانات و زیر ساخت مناسب در حوزه گردشگری و صنایع دستی برخوردار نیست.
نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی با امکانات و زیر ساخت‌های موجود امکان انجام کارهای سازنده و موثر در حوزه گردشگری را ندارد ، بیان کرد: میراث فرهنگی به عنوان یک مجموعه دولتی با کمک بخش خصوصی  و فعالان این حوزه می‌تواند اقدامات بزرگی در حوزه گردشگری و معرفی توانمندی‌های استان البرز داشته باشد.
مالمیر با بیان اینکه باید برای سرمایه گذاران در استان البرز مشوق‌های انگیزشی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان البرز نیازمند حمایت دکتر مونسان و مجموعه تحت امر ایشان است و برای تسهیل در صدرو مجوزها نیازمند حمایت وزارت گردشگری و میراث فرهنگی هستیم.
نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه سه جاده مهم کرج – چالوس،  جاده  برغان و جاده طالقان می‌تواند با برنامه ریزی‌های انجام شده به مقصد گردشگری تبدیل شود، ادامه داد: در حال حاضر از این ظرفیت‌های موجود تنها در برخی از روزهای تعطیل برای صرف غذا استفاده می شود در حالی که امکان استفاده از ظرفیت بومگردی در این سه نقطه بسیار حائز اهمیت است.
مالمیر با بیان اینکه استان البرز یکی از استان‌های صنعتی کشور با بیش از 3500 واحد صنعتی است،  تصریح کرد: این استان با این ظرفیت صنعتی هتلی در خور شان برای اسکان متخصصان و مهندسان ندارد.
وی با  بیان اینکه تعداد زیادی از تکنسین‌ها و مهندسان خارجی به این استان رفت و آمد دارند تا خطوط تولیدی و آموزش لازم را به مهندسان در واحدهای صنعتی ارائه کنند، ادامه داد : برای اسکان این افراد نیازمند تاسیس یک هتل در استان البرز هستیم و امکانات موجود پاسخگوی نیاز استان نیست.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcfiyd0aw6d1.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما