کد مطلب : ۳۰
plusresetminus
صدای صنعتگر- نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: از مدیریت شهری درخواست دارم تا به پاس ایثارگری های شهدای مدافع سلامت هر چه سریعتر نسبت به طراحی و نصب المان شهدای سلامت اقدام کند.
تندیس «شهدای سلامت» طراحی و در کرج نصب شود

 



به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، رحیم خستو عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و بیست و هفتمین جلسه رسمی شورا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار و تقدیر از زحمات این قشر زحمتکش، اظهار کرد: در خصوص روز پرستار با توجه به مطالبات مردم و تلاشگران عرصه سلامت مبنی بر طراحی و ساخت تندیس پرستار و نصب در مکانی مناسب اقدامات لازم صورت پذیرد.
وی در بخش دیگری با بیان اینکه شورای پنجم با شعار فرهنگی شروع به کار کرد، افزود: فرهنگ یک مقوله دم دستی و یتیمی است که راحت می شود درباره آن تصمیم گرفت و از نتایج دولت ما است که خلاء آن نیز بیش از پیش در سطح شهر احساس می شود.
رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج اضافه کرد: متاسفانه برخی از پروژه های مهم شهری در حوزه فضای سبز با تعلل بسیاری در راه اندازی روبه رو است به ویژه پارک اقوام یا ایران کوچک که باعث کُندی پیشرفت پروژه ها شده است که در این راستا اولویت های سازمان سیما و منظر مشخص و بر آنها تمرکز شود.
خستو تاکید کرد: تعدادی از نیروهای سازمان سیما منظر به سایر سازمان ها مامور شده اند که ضرورت دارد هر چه سریعتر نیروهای مامور به محل کار خود به سازمان برگردند تا به تعهدات سازمان در اجرای پروژه ها کمک شود.
https://sedayesanatgar.ir/vdci2.aptt1auccb.html
منبع : کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما