کد مطلب : ۳۰۱
plusresetminus
صدای صنعتگر- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به فعال بودن مراکزی در زمینه ارائه خدمات در بخش بهداشت و سلامت در منطقه گفت: با توجه به وجود چنین ظرفیت هایی، گردشگری سلامت در پیام به عنوان یکی از برنامه های در حال اجرا است، که بنا داریم تا هر چه بیشتر آن را توسعه دهیم.
توسعه گردشگری سلامت در منطقه ویژه اقتصادی پیام
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: این منطقه به عنوان یکی از مناطق ویژه فعال در زمینه اقتصادی در کنار انجام رسالت های ذاتی خود، با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در آن به دنبال این است تا با بهره گیری از ظرفیت های این واحدها علاوه بر افزایش تولید و اشتغال، راهکارهایی برای توسعه فعالیت آنها در بخش های مرتبط نیز ایجاد کند.
وی اضافه کرد: به همین منظور و با توجه به وجود مراکزی در زمینه ارائه خدمات پزشکی در منطقه  هدف این است که با توسعه و رونق بخش هایی از جمله گردشگری سلامت بتوان هر چه بیشتر از این ظرفیت ها بهره برد.
ثناگو مطلق گفت: یکی از واحدهای فعال در پیام که امروزه در بخش گردشگری سلامت در کشور و منطقه توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند، مرکز پت اسکن پیام است که در این مرکز با توجه به فعال بودن تنها پت مامو خاورمیانه ، علاوه بر ارائه خدمات به مردم استان و کشورمان، شاهد حضور افرادی از کشورهای منطقه از جمله عراق نیز هستیم.
وی ادامه داد: این مرکز با بهره گیری از به روزترین دستگاه های پت اسکن و پت مامو یکی از بهترین مراکزی است که در زمینه تشخیص دقیق سرطان هم اکنون در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حال فعالیت است.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به بهره مند بودن این منطقه از بخش مسافری اظهار داشت: این مزیت موجب شده تا دسترسی بیماران داخلی و خارجی به مرکز پت اسکن پیام و دیگر مراکز سلامت تسهیل شود.
ثناگو مطلق در ادامه با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا سبب شده تا بخشی از روند فعالیت برای توسعه گردشگری سلامت با توجه به محدودیت های صورت گرفته به تعویق بیافتد گفت: برنامه این است که برای دوران پسا کرونا از هم اکنون زمینه های لازم برای توسعه گردشگری سلامت در منطقه را با حمایت از چنین مراکزی و تسهیل سازی در روند فعالیت شان ایجاد کنیم.
https://sedayesanatgar.ir/vdchtznxd23nv.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما