کد مطلب : ۳۳۲
عادل حنیفی رئیس اتاق اصناف نظرآباد:

از خودگذشتگی اصناف در ایام کرونا ستودنی است

plusresetminus
رئیس اتاق اصناف شهرستان نظرآباد با تقدیر و تشکر از همکاری واحدهای صنفی در تعطیلات دو هفته‌ای مصوبه ستاد ملی کرونا به منظور کاهش آمار صعودی کرونا در شهرستان نظرآباد؛ این تعطیلی صورت گرفته را به تعبیری از خود گذشتگی و ایثار واحدهای صنفی در شرایط بد اقتصادی نامیدند.
از خودگذشتگی اصناف در ایام کرونا ستودنی است
 به گزارش صدای صنعتگر، رئیس اتاق اصناف شهرستان نظرآباد با تقدیر و تشکر از همکاری واحدهای صنفی در تعطیلات دو هفته‌ای مصوبه ستاد ملی کرونا به منظور کاهش آمار صعودی کرونا در شهرستان نظرآباد؛ این تعطیلی صورت گرفته را به تعبیری از خود گذشتگی و ایثار واحدهای صنفی در شرایط بد اقتصادی نامیدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان نظراباد با بیان این مطلب که متاسفانه همکاری‌ها در تعطیلی فعالیت های صنفی نه تنها در نظراباد بلکه در جاهای دیگر یک طرفه است؛ بانک ها  و سازمانهای مالیاتی و شهرداری ها نیز در صدد جبران خسارت وارده به واحدهای صنفی تعطیل شده باشند.

عادل حنیفی با تشکر از حمایت‌های فرماندار شهرستان خاطر نشان کرد: پیرو پیگیری ها و هماهنگی های به عمل آمده اتاق اصناف نظرآباد از طریق فرمانداری شهرستان و دستور مساعدت استاندار محترم استان البرز مقرر است در خصوص بررسی عملکرد مالیاتی و همچنین کاهش عوارض شهری شهرداری نیز ملاحظاتی برای واحدهای صنفی تعطیل شده در نظر گرفته شود.

حنیفی گفت: یکی از برنامه‌های پیش روی اتاق اصناف شهرستان ساماندهی واحدهای بدون پروانه کسب است که فعالیت این واحدها  نوعی بی عدالتی در قبال واحدهایی است که دارای پروانه کسب بوده و هر ساله مالیات و عوارض خود را پرداخت می کنند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbu5bfprhbf.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما