کد مطلب : ۳۳۴
plusresetminus
صدای صنعتگر- رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: هلال سرخ هلال احمر نماد آرامش و اعتماد همگان است.
هلال احمر نماد آرامش و اعتماد است
 به گزارش صدای صنعتگر، اکبر سلیم نژاد هفته هلال احمر را به تمام کارکنان، جوانان، داوطلبان، امدادگران فداکار و تلاشگر این جمعیت تبریک گفت و اظهار داشت: رشادت و شجاعت و ایثار، شاخصه انسان هایی است که زندگی آن ها با بشردوستی گره خورده است، انسان هایی که روح والای آن ها در مسیر خدمت رسانی به خلق، روز را از شب نمی شناسد، انسان هایی که در حوادث و آلام مردمان با زحمات شبانه روزی و بدون وقفه و دوری از خانواده، مرهم دردهای بی شمار آسیب دیدگان می شوند و مهربانی و شادی را با دل های بزرگ خود به دل ها و دست های ناتوان هدیه می کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه  امدادگران فداکار هلال احمر در حمایت از سلامت و زندگی با روحیه امید و تلاش پیشگام خدمت به خلق هستند، تصریح کرد: از اواخر سال گذشته با ورود ویروس منحوس کرونا همه نگاه ها و تلاش ها معطوف به پیشگیری و درمان این بیماری سخت و طاقت فرسا گردید، اما آنچه در این میان مهم است آن که این روزهای سخت به پایان خواهد رسید اما همت و همیت و تلاش سخت جوانان، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان انساندوست در صحنه ها و عرصه های مختلف همواره ماندگار خواهد ماند و بر تارک افتخارات جمعیت هلال احمر ثبت خواهد شد.
سلیم نژاد از راه‌اندازی خانه‌های هلال با کمک جمعیت هلال احمر و مدیریت شهری خبر داد و افزود: راه اندازی این خانه ها با هدف مقابله با بیماری ها از جمله کرونا و توزیع عادلانه خدمات بهداشتی درمانی در محلات کرج با همکاری جمعیت هلال احمر استان البرز انجام شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بالای خانه سلامت و خانه هلال بستری برای هم افزایی در حوزه اجتماعی و محرومیت زدایی است که در جهت آموزش همگانی برای مقابله و رویایی موثر در برابر حوادث و سوانح طبیعی می باشد.
وی از همکاری های صورت گرفته با جمعیت هلال احمر، می توان به ثبت نام و عضو گیری داوطلبی از پرسنل و مدیریت شهری و شهروندان کرج اشاره کرد و در راستای همین همکاری ها سازمان فرهنگی در مراکز تحت پوشش خود در حوزه آموزش شهروندی و توانمندی سازی شهروندان، اقدام به برگزاری دوره های متعددی از جمله دوره چادر زنی، کمک های اولیه و امدادگری و.. برگزار نموده است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcd2o0s6yt0s.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما