کد مطلب : ۳۳۵
plusresetminus
صدای صنعتگر- بانک مسکن از اهدا ۶۰۰ فقره اثاثیه غیرقابل استفاده و اسقاطی این بانک به کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان خبر داد و اعلام کرد: این اقدام در راستای اجرای رسالت اجتماعی انجام شده است.
اهدا اثاثیه غیرقابل استفاده و اسقاطی از سوی بانک مسکن به کمیته امداد!

به گزارش صدای صنعتگر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، این اقدام خیر و پسندیده که مورد استقبال و تقدیر کمیته امداد استان نیز قرار گرفت موجبات کمک بلاعوض به بیش از 50 بیمار خاص و صعب العلاج استان را فراهم آورده استبانک مسکن از اهدا ۶۰۰ فقره اثاثیه غیرقابل استفاده و اسقاطی این بانک به کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان خبر داد و اعلام کرد: این اقدام در راستای اجرای رسالت اجتماعی انجام شده است.

محسن بابایی مدیر شعب استان سمنان با تشکر و قدردانی از موافقت اداره کل تجهیز و پشتیبانی و اداره کل فناوری اطلاعات و زحمات و پیگیری های همکاران در جهت اجرای این طرح ، خواستار ادامه روند شناسایی ، جمع آوری و هبه سایر اثاثیه اسقاطی و بلااستفاده بانک در سطح مدیریت و شعب استان سمنان شد.
اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با فروش بخشی از اثاثیه اسقاطی اهدایی، مبلغ حاصل از فروش را به خانواده های تحت پوشش دارای بیمار خاص و صعب العلاج پرداخت کرد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcebn8xijh8x.9bj.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما