کد مطلب : ۳۴
plusresetminus
صدای صنعتگر -شرکت نیک پندار شریف در خدمت صنعتگران محترم استان البرز
خدمات شرکت مشاوران نیک پندار شریف به صنعتگران استان البرز
 به گزارش صدای صنعتگر، شرکت مشاوران نیک پندار شریف (منش) در تیرماه 1394 با مأموریت ارائه خدمات مشاوره، راه اندازی کسب و کارهای نوپا، آموزش، ارزیابی و عارضه یابی و شبکه‌سازی در بخش‌های مختلف کسب و کار با تمرکز بر حوزه دانش‌بنیان، خلاق و فناوری‌ محور فعالیت خود را آغاز نموده است.
این شرکت از سال 1396 دارای مجوز دانش بنیانی در خدمات تجاری سازی، ارزیاب مجاز دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرداد 1394، کارگزار تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرداد 1398، کارگزار توانمندسازی استانی برنامه جامع توسعه کسب و کار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آبان 1398 است.
در حال حاضر این شرکت با بیش از 200 مشاور فنی (برق و الکترونیک، مکانیک، مواد، نرم افزار، سخت افزار، تجهیزات، کشاورزی و ...)، بیش از 50 مشاور غیر فنی (مالی، مالیاتی، بیمه، بازاریابی، فروش، بازاریابی دیجیتال، صادرات، گمرک و ...) و بیش از 700 شرکت دانش بنیان و غیردانش بنیان در حوزه های فناوری مختلف در کشور تعامل دارد و همچنین توانسته است همکاری خوبی با نهادهای زیست بوم نوآوری در کشور و در استان های مختلف برقرار سازد.
در سرفصل های زیر می توانید از خدمات این شرکت به صورت حمایتی (از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) به صورت جلسات مشاوره ای تخصصی و یا شرکت در نشست های آموزشی بهره ببرید:
سرفصل های آموزشی و مشاوره ای
            ثبت شرکت
            حقوقی/قراردادی
            مطالعات بازار و بازاریابی
            بازاریابی دیجیتال
            امور مالی و حسابداری
            امور بیمه ای و مالیاتی
            امور صادرات و گمرک                    
            تبلیغات و اطلاع رسانی
            بازاریابی دیجیتال
            تامین مالی
            منابع انسانی و نظام وظیفه
            مالکیت فکری
           اخذ مجوز و تاییدیه
 ۰۲۶۳۴۰۱۸۸۸۴
☎️ ۰۲۶۳۴۰۱۸۸۸۶
📱 ۰۹۳۵۲۱۸۲۲۲۳
https://sedayesanatgar.ir/vdcc8.q122bq0aal.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما