کد مطلب : ۳۴۹
plusresetminus
صدای صنعتگر- رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه صدور بخشنامه‌های مرتبط با حوزه تولید باید با کارشناسی و با مشورت با صنعتگران و فعالان اقتصادی باشد، گفت: برخی بخشنامه‌های غیرکارشناسی سبب تعطیلی واحدهای صنعتی البرز شده است.
برخی بخشنامه‌های غیرکارشناسی سبب تعطیلی واحدهای صنعتی البرز شد
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز پرهام رضایی با تاکید بر اینکه در نشست فعالان اقتصادی بخش خصوصی البرز با رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دغدغه‌های بسیاری زیادی از سوی صنعتگران و تولید کنندگان استان مطرح شد، اظهار داشت: برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز به دلیل وضع بخش نامه های خلق الساعه حتی به سمت ورشکستگی پیش رفته اند.
وی با تاکید بر خواسته مهم بخش خصوصی در نشست با رئیس کمیسیون صنایع مجلس پیرو مشورت از بخش خصوصی قبل از وضع هر بخش نامه‌ها و آئین نامه‌ها در مجلس گفت: این مهم یک درخواست کاملا معقول از سوی بخش خصوصی است که امید است هرچه سریعتر محقق شود.
رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به برنامه‌هایی که اتاق بازرگانی البرز در سال جاری برای دعوت از مسئولان کشوری پیرو بررسی مشکلات فعالان اقتصادی استان دارد، بیان کرد: اتاق بازرگانی وظیفه مطالبه گری و تسهیل‌گری دارد و از سال قبل در این مسیر گام برداشته است.
وی گفت: امسال هم با توجه به شعار سال 1400 که مورد تاکید مقام معظم رهبری دربحث پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها است از مقامات دولتی دعوت خواهیم کرد تا با حضور در البرز برای حل مشکلات بخش خصوصی گام بردارند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfhetzuqex.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما