کد مطلب : ۳۵۲
plusresetminus
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: استفاده از شیوه‌های خلاقانه می‌تواند پل‌های ارتباطی منسجمی را میان مدیران شهری و شهروندان رقم بزند و میزان همدلی و همراهی مردم با برنامه‌ها و طرح‌ها در توسعه شهری را افزایش دهد.
روابط عمومی ها با روش های خلاقانه می توانند تسهیلگر ارتباطات باشند

اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است، اظهار داشت: خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی شورای شهر و مدیریت شهری که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پویایی روابط‌عمومی‌ها به معنای سازگاری با تغییرات محیطی و دست‌یابی به تحولات تکنولوژیک، اجتماعی، علمی و فرهنگی است تا بتوان موفق‌تر و کارآمدتر قدم برداشت و هماهنگ با تحولات در جامعه، در توسعه مدیریت شهری نیز به سطح قابل توجهی از پیشرفت دست یافت و البته مسیر تحولات در آینده را نیز به خوبی پیش‌بینی کرد و به نیازهای شهروندان واقف بود.
سلیم نژاد بیان کرد: نقش روابط عمومی در مدیریت شهری دارای ابعاد وسیعی است که با انتظارات و سطح توقعات در مدیریت شهری سنجیده می‌شود و می‌تواند سیاست‌ها وخط مشی‌های مدیریت شهری را در مسیر پیشرفت و تعالی دنبال کند و مشارکت جدی شهروندان را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان جلب نماید.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: مدیریت شهری در کرج با توجه به جایگاه فرهنگی و وجود قومیت های مختلف دارای مسئولیت و رسالت سنگینی است و تمامی عملکرد و برنامه‌ها در مواجهه با شهروندان قابلیت ارزیابی دارد و در این بین، روابط عمومی در مدیریت شهری کرج، فرآیندی پیچیده‌تر با مسئولیتی خطیرتر به شمار می‌رود و انتظارات بیشتری نیز از فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط عمومی وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی باید بتواند توانمندی لازم را در ارزیابی نیازها و خدمات به دست بیاورد و با روحیه مخاطب ‌شناسی، در تبیین وظایف مدیریت شهری نیز تلاش نماید و اهداف تعیین شده را به خوبی تبیین کرده و نقد و بررسی جامعی از عملکرد مدیریت شهری داشته باشد و همواره برای مطالبه‌‎گری شهروندان، یک پاسخگوی دقیق و شفاف باشد.
به گفته سلیم نژاد، ارائه خدمت در حوزه شهری، کاری دشوار و سخت است و کوچکترین ضعف و سهل‌انگاری می‌تواند سطح نارضایتی را به شکل قابل توجهی افزایش دهد، پس روابط عمومی در شهرداری، ساختاری راکد و بی‌اهمیت نیست که بود و نبود آن، اثری در پیشرفت و یا عقب‌گرد در کیفیت خدمات نداشته باشد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcd2x0s6yt0k.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما