کد مطلب : ۳۶۰
plusresetminus
صدای صنعتگر- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، صنایع تبدیلی و محیط زیست اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه  بخش صنایع تبدیلی در استان یکی از بخش‌های موثر و قابل اتکا است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، افزود: شرایط برای اسکان و پذیرایی میهمانان خارجی در البرز مهیا شود.
بخش صنایع تبدیلی در البرز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/ شرایط برای اسکان و پذیرایی میهمانان خارجی در البرز مهیا شود
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، محسن امینی در جریان سیزدهمین نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز با محور امضای تفاهم نامه میان کمیسیون‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی اتاق هم با اشاره به توانمندی‌های موجود در سطح کمیسیون‌های تخصصی اتاق بیان کرد: فعالان عرصه‌های کشاورزی گردشگری و صنعت هر کدام درگیر فعالیت‌ها و کسب و کارهایی هستند که می توانیم با تعامل با هم اقتصاد سازنده ای را رقم بزنیم.
وی  با اشاره به اینکه توانمندی‌های موجود در این سه حوزه تعاملی هرکدام یک فرصت برای دیگری محسوب می‌شود، افزود: باید با تکیه بر این فرصت‌ها موقعیت‌هایی را برای یکدیگر ایجاد کنیم به طور مثال در تمامی مجموعه‌های صنعتی پتانسیل‌هایی برای بهره برداری از ظرفیت‌های حوزه کشاورزی وجود دارد، چرا که در این حوزه نه تنها حوزه کشت و زراعت، بخش صنایع تبدیلی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، صنایع تبدیلی و محیط زیست اتاق بازرگانی البرز با این توضیح که تعاملات و اتفاقات در مجموعه های گردشگری، کشاورزی و صنایع دستی به استفاده متقابل پتانسیل‌ها در این بخش ها کمک خواهد کرد، گفت: با امضای این تفاهم نامه در کنار بهره مندی از دیدگاه‌های یکدیگر همپوشانی مناسب در راستای اقتصادی پویا هم رقم خواهد خورد.
‏وی با اشاره به اینکه بسیاری  از فعالان صنعتی نیازمند استفاده از ظرفیت‌های حوزه گردشگری از جمله اقامتگاه‌ها به منظور میزبانی از مهمانان خارجی و داخلی خود هستند، بیان کرد: این میهمانان نیازمند آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری استان البرز هستند ، چراکه تاکنون اطلاع رسانی کافی در این مورد هم صورت نگرفته است.
به گفته امینی با حضور اعضای کمیسیون گردشگری در بخش صنعت و کشاورزی و بلعکس می توان برای تمامی فعالان این بخش ها فرصت‌های اقتصادی بی شماری فراهم کرد و تنها نباید به مفاد چنین تفاهم نامه هایی پایبند باشیم.
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق البرز تاکید کرد: باید توانمندی‌های حوزه های گردشگری و صنایع دستی استان البرز از سوی مجموعه‌هایی مانند کمیسیون گردشگری اتاق برای فعالان عرصه کشاورزی و یا صنعت استان معرفی شود، چرا که فرصت‌های نهفته بسیاری در این بخش‌ها وجود دارد.
وی بیان کرد: با تفکری که امروز در مجموعه اتاق بازرگانی البرز با توجه به رویکرد ریاست اتاق و بخش های فعال این آن وجود دارد، شاهد اتفاقات سازنده‌ای در حوزه اقتصاد استان از سوی اتاق خواهیم بود.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdccaxq182bqe.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما