کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظرفیت‌های گردشگری البرز معرفی شود/ کرونا صنعت گردشگری را با چالش مواجه کرد

28 ارديبهشت 1400 ساعت 17:20

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر ظرفیت‌های ویژه در حوزه گردشگری این استان از جمله تپه باستانی ازبکی و تالاب صالحیه شهرستان نظرآباد گفت: کرونا صنعت گردشگری جهان را با چالش مواجه کرد.


به گزارش صدای صنعتگر، فریبرز بینش پور در جریان سیزدهمین نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز با محور امضای تفاهم نامه میان کمیسیون های گردشگری، صنعت و کشاورزی اتاق بیان کرد: در دوره سوم فعالیت اتاق کمیسیون گردشگری یکی از موفق ترین کمیسیون‌ها بوده و تلاش‌های مضاعفی در حوزه فعالیتی این کمیسیون انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در حوزه ای مانند صنعت، گفت: در حال حاضر کشور اقتصاد کشور ترکیه به حوزه گردشگری و از طرفی رکود این صنعت در کشور مربوطه تحت تاثیر شیوع کرونا با مشکلات زیادی مواجه شده است.
رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر ظرفیت‌های ویژه در حوزه گردشگری این استان از جمله تپه باستانی ازبکی و تالاب صالحیه شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به وجود چنین پتانسیل‌هایی باید فعالان حوزه صنعت و گردشگری با هم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.
وی در بخش دیگری با اشاره به پرورش شترها در روستای‌های اطراف شهر نظرآباد، بیان کرد: باید از این برای برای جذب هرچه بیشتر توریست استفاده کرد.
بینش پور با اشاره به اهمیت امضای تفاهم نامه همکاری میان سه کمیسیون صنعت، کشاورزی و گردشگری اتاق بازرگانی البرز گفت: امیدواریم که این همکاری بتواند نقطه شروعی برای تعاملات بیشتر میان فعالان این حوزه در استان البرز باشد.


کد مطلب: 361

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/361/ظرفیت-های-گردشگری-البرز-معرفی-شود-کرونا-صنعت-چالش-مواجه

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir