کد مطلب : ۳۶۷
plusresetminus
صدای صنعتگر- رئیس انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان البرز با اشاره به ظرفیتهای خلاقانه در حوزه دانش بنیان و استارتاپ گفت: رویدادهای فناورانه در شاخه‌های مختلف صنعت و کشاورزی استان البرز برگزار شود.
رویدادهای فناورانه در شاخه‌های مختلف صنعت و کشاورزی استان البرز برگزار شود
به گزارش صدای صنعتگر، فائق زرافشان در ارتباط با برگزاری نخستین رویداد استارت آپی استان در حوزه صنعت ساختمان و بتن که در محل شرکت آپتوس ایران برگزار شد، اظهار داشت : در این رویداد طرح‌های فناورانه در زمینه صنعت ساختمان از جمله فرآورده های بتنی ارائه شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های مورد توجه در قالب 10 ایده فناورانه ارائه شده در این رویداد، افزود: بیشتر این طرح‌ها ایده‌هایی از سوی جوانان ما است و طرح‌هایی مکمل برای اقداماتی است که تاکنون در صنعت ساختمان سازی کشور در زمینه تولید مصالح ساختمانی، فرآورده‌های بتنی و دیگر ملزومات این صنعت استفاده شده است.
رئیس انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان البرز با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در دیگر شاخه های صنعت و یا حوزه های بازرگانی و کشاورزی استان گفت: در سایه انجام چنین رویدادهایی شرکت‌های فعال در صنایع مختلف از جمله بتن استان فرصت‌های لازم در قالب بهره برداری از توان علمی این ایده های  فناورانه را در مجموعه تولیدی خود فراهم می کنند. 
رئیس کمیسیون جوانان، کارآفرینی و دانش بنیان استان البرز با اشاره به اینکه قرار است در پارک علم و فناوری هم با راه اندازی یک مرکز همایش‌ها، رویدادهای فناورانه در شاخه‌های مختلف برگزار شود،  گفت:بکارگیری تمامی امکانات موجود در قالب حمایت از دانش بنیان ها و گروه های استارت آپی مدنظر است.
وی بیان کرد: در اتاق بازرگانی البرز هم با توجه به ظرفیت کمیسیون‌های تخصصی و از طرفی آغاز به فعالیت انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان این فرصت فراهم است که حمایت‌های لازم از برگزاری رویدادهای فناورانه در شاخه های مختلف را داشته باشیم.
به گفته زرافشان در انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان هم فعالان بخش خصوصی از صنایع مختلف حضور دارند، از طرفی این انجمن رابطه ای مستقیم با صندوق پژوهش و فناوری استان دارد و با انتخاب ایده‌های  فناورانه، در نهایت طرح های توجیهی را با صندوق در میان خواهد گذاشت تا به مرحله تجاری سازی برسند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfaetzuqem.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما