کد مطلب : ۳۷۵
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جامعه امروز را کودکان دیروز می سازند و کودکان امروز، نقش آفرینان فردا هستند در واقع کودکان رهبران آتی دنیای ما هستند؛ و آینده تمام آیندگان در دست کودکان  امروز است.
دیدار معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری با استاندار البرز/ کودکان امروز، نقش آفرینان فردا هستند
به گزارش صدای صنعتگر، شهبازی در دیدار با عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری که روز چهارشنبه برای حضور در کنفرانس تخصصی حقوق کودک در البرز حضور یافته بود، افزود: جوامع برای دست یافتن به رشد و توسعه‌ی پایدار به امور متفاوتی می پردازند که در این میان موضوع پرورش و آموزش کودکان از جایگاه ویژه برخوردار است.
وی ادامه داد: گرچه پس از انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در حمایت از حقوق کودکان انجام شده ولی لزوم حمایت بیشتر از حقوق کودک در سطح کشور و استان با استفاده از ظرفیت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تحولی بزرگ همراه دارد.
شهبازی گفت: دفاع از حقوق کودک و هر اقدامی که امروز برای رشد اصولی کودکان انجام دهیم، سرمایه گذاری برای آینده و فردای روشن این سرزمین را در بر خواهد داشت.
وی افزود: دستگاه‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد باید طرح‌های خلاق و هدف‌مند خود را برای ارتقای قابلیت‌های نسل کودک ارائه دهند.
استاندار البرز اضافه کرد: همه کودکان به ویژه کودکان در معرض خطر به خدمات اجتماعی با کیفیت دسترسی برابر داشته باشند و فکر می کنم با برنامه ها و خط مشی که مرجع ملی دنبال می کند و با همکاری یونیسف و دستگاه های عضو این مرجع، به این هدف دست پیدا کنیم.
وی گفت: تمام مسوولان، مردم، والدین و مددکاران در استیفای حقوق کودکان مسوولیت دارند زیرا کودکان همواره نیازمند حمایت هستند تا بتوانند رشد همراه با خلاقیت فردی و گروهی را آموزش ببینند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcicwap2t1ay.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما