کد مطلب : ۳۷۸
plusresetminus
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی البرز از مشاوره به صنعتگران برای رفع مشکلات بانکی خبر داد.
مشاوره بانکی به صنعتگران در اتاق بازرگانی البرز ارائه می‌شود/شناخت منابع مالی در دستور کار کمیسیون سرمایه گذاری اتاق البرز
به گزارش صدای صنعتگر ، شاهین ظهوری در شانزدهمین نشست کمیسیون سرمایه گذاری،( پول و بانک) و توسعه خدمات اتاق بازرگانی البرز که با حضور دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان همراه بود، اظهار داشت: از زمان شروع کار کمیسیون سرمایه گذاری اتاق، استراتژی برای آن تدوین کرده و تلاش کردیم که بر اساس آن پیش رویم.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه همراهی اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی البرز صندوق پژوهش و فناوری استان شکل گرفت، ‌افزود: طی این مدت در کنار پیشبرد برنامه‌ها در صندوق پژوهش استان، ‌پایه ریزی اهداف کمیسیون سرمایه گذاری را هم بر اساس استراتژی تعیین شده مدنظر قرار داده ایم.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، (پول و بانک) و توسعه خدمات اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اینکه بخشی از استراتژی این کمیسیون شناخت منابع مالی در استان است، گفت: آنطور که باید در این مورد اطلاعات کافی نداشتیم، به همین دلیل از حضور مشاور بانکی در محل اتاق استفاده شده است تا مسائل پولی و بانکی واحدهای صنعتی از طریق مشاور مربوطه به سرعت پیگیری شود.

وی در ادامه با طرح یک پیشنهاد عنوان کرد: نیاز است که اطلاعات لازم در مورد مسائل پولی و بانکی از جمله مشکلات ارزی و راهکار های موجود از طریق ظرفیت‌های اطلاع رسانی اتاق در اختیار اعضاء قرار داده شود.

ظهوری در ادامه تاکید کرد: برای دستیابی به نتیجه اثربخش و موثر از حضور در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان باید به همراه حضور نماینده اتاق، مشاور بانکی هم در جسات مربوطه حضور یابد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbuwbfprhbz.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما