کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شوینده ها از امروز ۲۵ درصد گران شد + نامه

17 خرداد 1400 ساعت 16:20

در حالی دبیر انجمن تولیدکنندگان محصولات شوینده اعلام کرده بود که با توافق به عمل آمده میان تولیدکنندگان قرار است هیچ تغییر قیمتی تا پایان خردادماه اجرایی نشود که قیمت انواع محصولات این بخش از امروز ۱۷ خردادماه تا ۲۵ درصد گران شده است.


به گزارش صدای صنعتگر، در حالی  فروزش دبیر انجمن تولیدکنندگان محصولات شوینده اعلام کرده بود که با توافق به عمل آمده میان تولیدکنندگان قرار است هیچ تغییر قیمتی تا پایان خردادماه اجرایی نشود که براساس ابلاغیه جدید انجمن صنایع شوینده قیمت انواع محصولات این بخش از امروز 17 خردادماه تا 25 درصد گران خواهد شد.
در ابلاغیه انجمن صنایع شوینده به شرکت های تولیدی آمده است:
 پیرو درخواست مکرر شرکتهای عضو این انجمن درخصوص افزایش قیمت محصولات صنعت براساس افزایش قیمت مواد اولیه و سایر نهادهای تولید ما با توجه به تعهد خود در مورد عدم کمبود محصولات در سطح بازار شرایط  جدید افزایش قیمت محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی را اعلام می کنیم.
براساس این ابلاغیه، از امروز 17 خرداد ماه مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، پودر و مایعات لباسشویی، صابون و خمیردندان 25 درصد و مابقی محصولات افزایش قیمت 20 درصدی را خواهد داشت.
شایان ذکر است، حداکثر تخفیف مجاز برای محصولات پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی و صابون 10 درصد و برای سایر کالاهای اساسی از جمله مایع دستشویی، مایعات ظرفشویی، شامپو، مایعات لباسشویی و نرم کننده حوله و لباس 15 درصد است. البته شرکتهایی که نسبت به رعایت این موضوع اقدام کنند معادل با درصد بالاتر از تخفیف مجاز از قیمت تایید شده ان شرکت ثبت و به سازمان حمایت معرفی خواهند شد.
 

انجمن صنایع شوینده ,


کد مطلب: 390

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/390/شوینده-امروز-۲۵-درصد-گران-نامه

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir