کد مطلب : ۳۹۷
معاون هماهنگی امور استان های ستاد مرکزی حامیان آیت الله رییسی

دولت آینده موانع بوروکراسی های ادارای را کاهش دهد

plusresetminus
معاون هماهنگی امور استان های ستاد مرکزی حامیان آیت الله رییسی در بخش ادامه با اشاره به انتظارات جامعه مهندسان از دولت آینده گفت: دولت آینده موانع بوروکراسی های ادارای را کاهش دهد.
دولت آینده موانع بوروکراسی های ادارای را کاهش دهد
به گزارش صدای صنعتگر، شهرام قربانی در گردهمایی یک روزه مهندسان حامی آیت الله رییسی که در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی به همت معاونت هماهنگی امور استان های ستاد مرکزی حامیان آیت الله رییسی برگزار شد افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مانع زدایی، تولید و پشتیبانی ها نامگذاری شده بخش اقتصادی کشور و در راس آنها مهندسان بابخشنامه های دست و پاگیر روبرورهستندکه آنها را از هدف اصلی شان که رشد و توسعه هر چه بیشتر کشورمان از یک سو و رونق اشتغال از سوی دیگر است دور می کند.

وی با اشاره به جایگاه مهندسی در کشور گفت: آیت الله رییسی ساماندهی تولید، اصلاح و تغییرات ساختار در نظام های  اداری و اقتصادی را با هدف حمایت، ایجاد بسترهای مناسب و رفع موانع که به نوعی مبارزه با فساد است را از موارد ضروری می دانند.

قربانی ادامه داد: در این بین با توجه به اینکه جایگاه مهندسی در کشور را باید به عنوان یک نهاد اجتماعی دانست، بر همین اساس ایشان همواره بر ارتقای کیفیت آموزش مهندسی و تربیت مهندسان حساس به ارزش های اجتماعی تاکید دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه فناوری عنوان کرد: با توجه به رابطه متقابل فناوری و جامعه و تاثیرگذاری این 2 نهاد بر روی یکدیگر، به طور قطع می تواند نقش مهندسان در جامعه مدرن را نسبت به جامعه سنتی پررنگ تر و ژرف تر نشان دهد.

معاون هماهنگی امور استان های ستاد مرکزی حامیان آیت الله رییسی در بخش ادامه با اشاره به انتظارات جامعه مهندسان از دولت آینده گفت: امروز شاهد ایرادهای زیادی در برخی از بخشنامه ها برای اخذ مجوزهای لازم و تآمین خدمات زیر بنایی هستیم که علاوه بر زمان بر بودن و پرهزینه بودن این مانع را نیز ایجاد می کند که تولید کننده در نهایت پس از چندین سال دوندگی در نهایت با چند برگه کاغذ و یک مجوز در حالی که سرمایه اش تقلیل یافته در ابتدای راه مانده است.

قربانی گفت: این در حالی است که با حذف بخشنامه های دست و پاگیر از یک سو و یا اصلاح روند اداری آنها می توان شاهد کاهش بوروکراسی ها بر سر راه تولید بود که در نهایت این تسهیل گری موجب رشد و توسعه هر چه بیشتر کشور، ارتقای سرمایه مالی و افزایش اشتغال زایی و کارآفرینی در کشور باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور جناب آقای صولت مرتضوی، مهندس احمدی و مهندس آهنگر به نمایندگی از جامعه مهندسان استان تهران و کشور گفت: با پیروزی دکتر رئیسی در انتخابات به امید خدا تمامی این موانع جهت اصلاح و سرعت بخشیدن در کارها بهبود یابد
https://sedayesanatgar.ir/vdccamq182bqo.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما