کد مطلب : ۴۰۸
plusresetminus
رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از همکاری عوامل اجرایی، نظارتی، رسانه‌ها و ... برای برگزاری انتخابات گفت: عملکرد شورای پنجم مثبت و ثمرات خوبی برای مردم این کلانشهر داشت و با ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملكرد خود، خواسته های مردمی را محقق ساخت اما آنطور که باید اطلاع رسانی نشد.
عملکرد دوره پنجم شورای شهر کرج در اثر اطلاع رسانی ضعیف در سایه ماند
اکبر سلیم نژاد در  نطق پیش از دستور دویست و پنجاه و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر و تشکر حضور مردم در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه نظام است، اظهار داشت: شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی است و بدون مشارکت عمومی و مردمی، امکان توسعه، رشد و تعالی یک کشور فراهم نمی‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مردم کرج دانش سیاسی بالایی دارند، مشارکت خوب امروز ناشی از همین فهم سیاسی است افزود: مردم این شهرستان همواره در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی پیشگام بوده‌اند و امروز نیز برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار  ثبت و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی افتخار آفرینی کردند.
وی با بیان اینکه با هدف خدمت به مردم، پاسخگویی به مطالبات بر زمین مانده و شفاف سازی فرایندها در صحنه حضور یافته بودیم، اظهار کرد: در هر لباس و موقعیتی که باشیم سرباز نظام و خادم مردم هستیم و قرار نیست افراد در مدت طولانی در یک مسئولیت مشخص به جامعه خدمت کنند اما آنچه اهمیت دارد عملکرد پاکدستانه و صادقانه ماست.
سلیم نژاد تصریح کرد: مشارکت گسترده و دشمن شکن مردم در انتخابات موجب تثبیت قدرت و اقتدار نظام شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcficdjaw6dx.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما