کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملکرد دوره پنجم شورای شهر کرج در اثر اطلاع رسانی ضعیف در سایه ماند

2 تير 1400 ساعت 16:47

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از همکاری عوامل اجرایی، نظارتی، رسانه‌ها و ... برای برگزاری انتخابات گفت: عملکرد شورای پنجم مثبت و ثمرات خوبی برای مردم این کلانشهر داشت و با ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملكرد خود، خواسته های مردمی را محقق ساخت اما آنطور که باید اطلاع رسانی نشد.


اکبر سلیم نژاد در  نطق پیش از دستور دویست و پنجاه و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر و تشکر حضور مردم در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه نظام است، اظهار داشت: شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی است و بدون مشارکت عمومی و مردمی، امکان توسعه، رشد و تعالی یک کشور فراهم نمی‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مردم کرج دانش سیاسی بالایی دارند، مشارکت خوب امروز ناشی از همین فهم سیاسی است افزود: مردم این شهرستان همواره در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی پیشگام بوده‌اند و امروز نیز برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار  ثبت و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی افتخار آفرینی کردند.
وی با بیان اینکه با هدف خدمت به مردم، پاسخگویی به مطالبات بر زمین مانده و شفاف سازی فرایندها در صحنه حضور یافته بودیم، اظهار کرد: در هر لباس و موقعیتی که باشیم سرباز نظام و خادم مردم هستیم و قرار نیست افراد در مدت طولانی در یک مسئولیت مشخص به جامعه خدمت کنند اما آنچه اهمیت دارد عملکرد پاکدستانه و صادقانه ماست.
سلیم نژاد تصریح کرد: مشارکت گسترده و دشمن شکن مردم در انتخابات موجب تثبیت قدرت و اقتدار نظام شد.


کد مطلب: 408

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/408/عملکرد-دوره-پنجم-شورای-شهر-کرج-اثر-اطلاع-رسانی-ضعیف-سایه-ماند

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir