کد مطلب : ۴۲۳
plusresetminus
دبیر اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه 115 پرونده به اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی استان البرز ارجاع شد، گفت: 32 پروند با رفع مشکل مختومه شد.
ارجاع 115 پرونده به اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی استان البرز/ 32 پروند مختومه شد
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، مسعود قاسمی در نشست خبری با موضع تشریح فعالیت‌های اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اهمیت حل مشکل فعالان بخش خصوصی از جمله صنعتگران، بازرگانان و یا تجار استان البرز، اظهار داشت : با توجه با اهمیت کیفیت و کمیت تولید و از طرفی رویکرد اقتصاد مقاومتی هدف مهم حرکت به سمت تولید صادرات محور است.
وی افزود: اتاق بازرگانی نماد بخش خصوصی و صدای رسای فعالان این عرصه است و کمک می کند که موانع پیش روی تولید و یا صادرات و واردات آنها حل شود.
 دبیر اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز، بیان کرد : از سوم آذرماه سال گذشته و شروع فعالیت اورژانس کسب و کار اتاق بالغ بر  ۱۱۵ پرونده ارجاعی داشته ایم که  ۳۲ مورد مشکلاتشان بررسی و پرونده آنها مختومه شد، باقی موارد هم از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و یا اقتصاد مقاومتی و همچنین در قالب بررسی کمیسیون‌های اتاق البرز در حال پیگیری است.
وی بیان کرد: در پرونده‌های ارجاع داده شده به اورژانس کسب و کار اتاق البرز بیشترین حجم پرونده‌های ارجاعی به ترتیب در زمینه مشکل با مجموعه‌های امور مالیاتی، صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و تامین اجتماعی بوده است.
وی ادامه داد: در نشست اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز با موافقت استاندار مصوب شد که نامه‌های ارجاعی اورژانس کسب و کار به نهادها و ادارات مختلف در اسرع بررسی و پاسخ داده شود.
 قاسمی در ادامه گفت: از همه ادارات دولتی درخواست داریم که با اتاق البرز در رسیدگی به پرونده‌های اورژانس کسب و کار همکاری کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مسائل طرح شده بررسی شود.
وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی البرز برای کمک به بخش خصوصی واقعی که حتی در زمان اندک از کار افتادن چرخه تولید و یا شرایط سخت اقتصادی پرداخت حقوق کارگران را از یاد نبرده است ، همیشه آماده است، گفت: جلسات مختلف با بانک‌های عامل برگزار کردیم تا به فعالان اقتصادی که در بازپرداخت تسهیلات به مشکل برخورد کرده اند، همکاری کنند.
دبیر اورژانس کسب و کار اتاق البرز عنوان کرد : برای برخی مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی بررسی شده در اورژانس کسب و کار اتاق توانستیم که بخشودگی جرائم مالیاتی دریافت کنیم.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcca1q082bqi.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما