کد مطلب : ۴۳۴
plusresetminus
 رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج از ساماندهی پرنده‌فروشان میدان کرج در بوستان طبیعت خبر داد.
ساماندهی پرنده‌فروشان میدان کرج در بوستان طبیعت

به گزارش صدای صنعتگر، محمد رضایی نوری پیش از ظهر سه‌شنبه با اشاره به بازدید از طرح انتقال و ساماندهی پرنده فروشان میدان کرج به سایت احداثی توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری واقع در خط ۴ حصار (پارک طبیعت) که با حضور جانشین معاون دادستانی ناحیه یک، معاون دامپزشکی و مدیر حقوقی دامپزشکی شهرستان کرج انجام شد، گفت: فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع احداث می‌شود که در آن ۱۲ باب غرفه به مساحت ۴۵ مترمربع پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در احداث غرفه‌ها تلفیقی از سبک معماری نوین و سنتی لحاظ شده است، گفت: در فاز نخست سایت قرنطینه پیش‌بینی شده تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دامپزشکی فضای زیبا برای شهروندان به منظور خرید پرنده‌های زینتی فراهم شود.
رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج اضافه کرد: در حال حاضر این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
رضایی نوری به دغدغه‌های ساکنان میدان کرج در خصوص مشکلات زیست‌محیطی ناشی از فعالیت این صنف در مجاورت واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: نکته حائز اهمیت این است مطابق بند «ک» ماده ۳۰ قانون نظام صنفی کشور ایجاد مجتمع‌های صنفی تخصصی برای انتقال مشاغل مزاحم و صنوف دارای مزاحمت‌های صنفی و آلایندگی زیست‌محیطی تکالیف قانونی اتحادیه‌های صنفی مربوطه است.
وی به تعامل و حمایت رئیس و نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز اشاره کرد و گفت: برای اجرای طرح انتقال مصالح فروشان سطح شهر به اراضی ورزان و ایجاد زیرساخت شهر خدمات خودرویی اقدامات مؤثری در دست اجرا است امیدواریم با همکاری سایر دستگاهای اجرایی و مانع‌زدایی در کارگروه ساماندهی مشاغل شهری با ریاست فرماندار شهرستان کرج مطالبات شهروندان جامعه عمل پوشانده شود.
https://sedayesanatgar.ir/vdcebe8eijh8x.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما