کد مطلب : ۴۴۱
plusresetminus
رئیس پلیس اقتصادی استان از کشف 5 هزار 300 کیلوگرم مرغ خارج ازشبکه توزیع از 3 کامیون در آزادراه " کرج-قزوین "خبرداد.
 کشف بیش از 5 تن مرغ خارج از شبکه توزیع در "البرز" 
 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" مهدی افشاری" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبني بر انتقال مرغ خارج از شبکه توزیع به وسیله چند کامیون به مبادی غیر رسمی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود: در این ارتباط، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی 3 خودروی حامل مرغ را در آزادراه " کرج-قزوین "شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی همه آن ها را متوقف کردند.
رئیس پلیس اقتصادی استان البرز اظهار داشت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده 5 تن و 300 کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع به ارزشی بالغ بر 2 ونیم میلیارد ریال کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 3 نفر در این رابطه خاطرنشان ساخت: این افراد با توزیع ناعادلانه این اقلام، قصد ایجاد اختلال در نظام توزیع و افزایش قیمت مرغ را داشتند.
سرهنگ "افشاری" در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد تا دست افراد واسطه گرد و سودجو را که باعث ایجاد اختلال در زنجیره توزیع اقلام اساسی مردم می شود را قطع کند که در این راستا از شهروندان درخواست داریم تا در صورت اطلاع از اخباری این چنین، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.
https://sedayesanatgar.ir/vdccasq082bq0.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما