کد مطلب : ۴۶۳
plusresetminus
عالی ترین نماینده قوه قضائیه در استان البرز با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر تبریک گفت. در متن پیام فاضلی هریکندی آمده است:
پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان البرز به مناسبت روز خبرنگار

عالی ترین نماینده قوه قضائیه در استان البرز با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر تبریک گفت.
در متن پیام فاضلی هریکندی آمده است:

«روز خبرنگار، سنتی نیکو برای پاسداشت زحمات و مشقت بسیار فعالان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی سازی در جامعه است که به یمن وجود بستر فضای مجازی این حرفه اهمیت و جایگاهی روز افزونتر یافته است.
17 مرداد که به مناسبت شهادت مظلومانه یکی از خبرنگاران شجاع کشورمان شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده هر ساله وزانت و اهمیت خبرنگاران عزیز را در خط مقدم اطلاع رسانی یادآور می شود.
بی شک اطلاع رسانی خدمات دستگاههای مختلف از جمله دادگستری کل و سایر واحدهای قوه قضائیه در استان بدون حضور و نمود عزیزان خبرنگار میسر نبود؛ متاسفانه امسال به دلیل شرایط پیش آمده پس از تشدید شیوع ویروس منحوس کرونا، امکان برگزاری مراسم ویژه و تقدیر حضوری از این تلاش ها میسر نبود.
ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران و فعالان عرصه خبر در استان البرز، اعلام می داریم دادگستری کل استان به مانند گذشته، در راستای حمایت از آزادی های مشروع و نقد سازنده از هر نوع تلاشی در این حوزه پشتیبانی قانونی خواهد کرد».

حسین فاضلی هریکندی
رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری استان البرز
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcgrw9t4ak93.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما