کد مطلب : ۴۶۴
plusresetminus
نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز و رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز  به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
پیام تبریک نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز به مناسبت روز خبرنگار
 به گزارش صدای صنعتگر، نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز و رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز  به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
در متن این پیام آمده است: 
خبرنگاربا اتكاء به ذوق و استعداد شخصي و با توجه به مسئوليت اجتماعي كه برگردن آنهاست وظيفه به دست آوردن ، آماده كردن، گردآوري وسامان دادن اخبارو انتقال آنها را بر عهده دارد  و بر پايه اعلاميه سازمان يونسكو كار خبرنگار بايد مبتني بر صداقت و کوشش باشد تا اخباری صحيح ، دقيق و معتبر را در اختيار مخاطبانش قرار دهد.
روز خبرنگار را بهانه ای مي دانيم تا از احوال كساني خبر بگيريم كه تمامی ايام سال را در سرما وگرما و در سخت ترين شرايط از حال جامعه می پرسند و در كنار مديران و مسئولين گام به گام حركت می کنند تا مطالبه گر مطالبات مردم باشند و از رشد و توسعه  کشورشان  بذر اميد و خبرهای خوب  به جامعه تزريق كنند.
اين روز را به همه عزيزاني كه در اين عرصه گام نهاده و آزادانه در مسير اطلاع رسانی آگاهانه ومطالبه گری صادقانه تلاش ميكنند  خداقوت گفته و و آرزوی سلامتي و موفقيت روزافزون برای زحمتشکان این عرصه دارم.
یداله مالمیر نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز و رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز
https://sedayesanatgar.ir/vdchtknkd23n-.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما