کد مطلب : ۴۶۷
plusresetminus
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به رسیدگی معوقات حقوق پاکبانان تاکید کرد و گفت: حقوق و مزایای پاکبان ها و کارگران فضای سبز به موقع پرداخت شود.
حقوق پاکبان ها و کارگران فضای سبز به موقع پرداخت شود
به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهرکرج، علیرضا رحیمی در نطق پیش از دستور سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اظهار داشت: به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک شایسته است شهرداری در این خصوص به منظور حمایت از صاحبان صنایع کوچک و تولیدکنندگان خانگی و زنان سرپرست خانوار و تسهیل گری در توسعه و فروش محصولات آنان صورت گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: 22مرداد روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی است که لازم است مشارکت جدی شهرداری توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی با سازمانهای مردم نهاد و تشکل های مرتبط با حوزه شهری به عمل آورند.

رحیمی در بخش دیگری از تذکرش بیان کرد: در خصوص پرداخت حقوق نیروهای خدوم پاکبان و سبزبان ها متاسفانه بنا به بررسی به عمل آمده تا دیشب حقوق این عزیزان در حوزه پاکبان 5 منطقه و سبزبانها 6 منطقه هنوز پرداخت نشده و لازم است این مهم از ماه بعد اولین پرداختی های پرسنلی باشد و در خصوص این معوقه اقدام فوری شود در این خصوص معاونین مالی اقتصادی و خدمات شهری پیگیری مستمر ماهانه داشته باشند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcak0ny149ni.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما