کد مطلب : ۴۷۵
plusresetminus
معاون مشارکتهای مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور از بهره برداری از دستگاه تصویر برداری پیشرفته با مشارکت خیرین  در مرکز کودکان بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد.
 دستگاه تصویر برداری پیشرفته با مشارکت خیرین در مرکز کودکان بیمارستان امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد
به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، سید محمد طباطبایی با تقدیر از اقدامات خیرین سلامت از ابتدای شیوع کرونا در استان‌های مختلف کشور، اظهار داشت: بخش پزشکی هسته ای مجموعه بیمارستان امام خمینی(ره) تهران  با مشارکت خیرین راه اندازی شد.
وی افزود: در افتتاح این مرکز منحصر به فرد دستگاه پیشرفته تصویر برداری با امکان شناسایی و تشخیص بیماریها در بافت‌های بدن به کودکان بیمار خدمات دهی میکند.
معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه این دستگاه برای معالجه کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، تصریح کرد: خیرین سلامت در این اقدام ارزشمند مشارکت داشتند وسازمان انرژی اتمی ایران نیز در این زمینه مساعدت لازم را انجام داده است.
طباطبایی با تشکر ویژه از خیر عرصه سلامت  آقای گیوه چیان با بیان اینکه ۷۳۵  هزار یورو در سال ۹۶ برای خرید این دستگاه پیشرفته هزینه شده است که در حال حاضر با توجه به قیمت کنونی چندین برابر ارزش این دستگاه حساس و مهم است.
 معاون دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد: این دستگاه مدتی به دلایل مختلف بلا استفاده بود و به واسطه خیرین محترم آقای شمس فر و خانم عرب در جلسه ای که در بیمارستان طبی کودکان برگزار شد با مشارکت این خیرین عزیز ساختمان این مرکز تکمیل و به اتمام رسید و بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلون تومان برای این مرکز هزینه شد.
وی با بیان اینکه اقدام ارزشمند خیرین سبب راه اندازی و شروع خدمات دهی به بیماران بوده است وهمچنین توصیه موکد آقای دکتر شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور بر اهمیت تشخیصی این دستگاه وراه اندازی  سریعتر آن، ادامه داد: اگر مشارکت خیرین در این زمینه نبود این اقدام به سرانجام نمی رسید و متاسفانه در این زمینه کم کاری و اهمال از سوی متولیان امر صورت گرفته بود.
معاون مشارکت‌های مردمی خیرین سلامت با بیان اینکه این دستگاه روزانه درحال حاضر با نرخ دولتی می تواند به 20 بیمار خدمات دهی کند، ادامه داد:ضمن تشکر از همت و پیگیری رئیس بیمارستان و مدیر بیمارستان طبی کودکان، گفت: مسئولان باید از اقدامات خیرین سلامت حمایت کنند تا خیرین برای کمک به بخش بهداشت و درمان دغدغه ای نداشته باشند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfiexzuqea.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما