کد مطلب : ۴۹۵
plusresetminus
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت تجاری سازی طرح های تحیقاتی- پژوهشی گفت: بازار فروش تولیدات تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه گیاهان دارویی در البرز ایجاد شود.
بازار فروش تولیدات تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه گیاهان دارویی در البرز ایجاد شود
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،  صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، یداله مالمیر روز دوشنبه در بازدید هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز از پارک علم و فناوری استان با توجه به اهمیت حمایت از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی بیان کرد: تامین بازار فروش تولیدات این طرح ها و پروژه‌ها اهمیت بالایی دارد.
ووی ادامه داد: زمانی که مطالعه و تحقیقی در قالب طرح‌های پژوهشی در بحث تولیدات دارویی انجام می شود با حمایت از این طرح ها می توانیم به یکی از بزرگترین صادرکنندگان داروهای گیاهی در جهان تبدیل شویم.
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت تجاری سازی طرح های تحیقاتی- پژوهشی افزود: به درستی حامیان مشخصی برای پشتیبانی از این طرح‌ها وجود ندارد تا به شکوفایی کامل برسد ، اتاق بازرگانی وظیفه خود می داند که در این عرصه ورود کند.
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی برای حمایت از طرح‌های فناورانه باید ارتباط نزدیک تری با پارک علم و فناری داشته باشد و  در ابتدای کار با تمرکز بر روی یک تا دو طرح و حمایت از آنها به سمت گسترش سطح همکاری با صاحبان ایده و مبتکران طرح‌های پژوهشی پیش می رود.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbusbaprhb9.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما