کد مطلب : ۵۳۷
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در منطقه نجم آباد این شهرستان خبر داد.
 توقیف موتورسیکلت قاچاق در نظرآباد 
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فرج الله اسداللهی" در این خصوص بیان داشت: مأموران پاسگاه نجم آباد در حین گشت زنی در جاده "نظرآباد-اشتهارد" به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران در بررسی‌های صورت گرفته متوجه شدند که موتورسیکلت فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد اظهار داشت: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی موتور سیکلت قاچاق توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیف شده را حدود ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

 کشف ۱۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۱۴ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش حدود ۲ میلیارد ریال در شهر کرج خبر داد.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی افشاری" در این خصوص بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی در حین گشت زنی در آزاد راه "کرج قزوین" به ۲ دستگاه خودرو سواری مشکوک و برای بررسی آنها را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بررسی اولیه متوجه شدند که این خودروها حامل تعدادی لوازم خانگی قاچاق هستند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ خودرو را توقیف و به پلیس اقتصادی منتقل کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اظهار داشت: در بازرسی تکمیلی از خودروهای توقیف شده ۱۴ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل ۵ جارو برقی، ۵ کولر گازی و ۴ دستگاه تلویزیون کشف شد.
سرهنگ افشاری با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را حدود ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcicyaw2t1ap.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما