کد مطلب : ۵۸۵
plusresetminus
5 تن از اعضای شورای اسلامی شهر کرج با حضور در آرامستان بهشت سکینه(س)، از بخش های مختلف آن بازدید کردند.
بازدید  تعدادی از اعضا شورای اسلامی شهر کرج از آرامستان بهشت سکینه(س)
به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهرکرج، سید مرتضی اعتصامی دبیر دوم و رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری، فاطمه منعمی خزانه دار و رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده، علی قاسمپور سخنگو و رئیس کمیسیون حقوقی و املاک، حسین مهاجری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و مسعود محمدی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با حضور در سازمان مدیریت آرامستان ها، از بخش های مختلف بهشت سکینه(س) بازدید کردند و در جریان امور قرار گرفتند.

در این بازدید که به صورت سر زده انجام شد، مسئولان مذکور ابتدا در ساختمان معراج حاضر شدند و ضمن عرض خداقوت به طاهرین، به گفتگو با آنها پرداختند.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر کرج با همراهی حمیدرضا عسگری رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها در ساختمان پزشکی قانونی مستقر در بهشت سکینه(س) و سالن تشریح حضور یافتند و در جریان روند کار این مجموعه و نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوعان قرار گرفتند.

حضور در نمازخانه ای که در نزدیکی محوطه معراج با معماری ایرانی اسلامی ساخته شده، مقصد بعدی مسئولان مذکور بود که نوع طراحی و دسترسی آسان آن برای شهروندان نظر اعضای شورای شهر را جلب کرد.

اعضای شورای شهر کرج پس از اقامه نماز ظهر در نمازخانه بهشت سکینه(س) در محل پروژه گذر بهشت حاضر شدند و رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها توضیحات مربوط به این پروژه را ارائه کرد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbusbsprhbw.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما