کد مطلب : ۵۹۷
plusresetminus
رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد توسط مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار می شود.
رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، سید مرتضی سادات حسینی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از برگزاری رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد خبر داد و گفت: این رویداد با هدف معرفی ظرفیت های دانشگاهی به بخش صنعتی و ایجاد ارتباط موثر دانشجویان با صنعت که یکی از رسالت های مهم دانشگاه است، برگزار می شود.
وی افزود: انجمن نساجان همگن استان البرز به عنوان همکار در برگزاری این رویداد ما را همراهی می کند که خود نقطه قوت و متمایز کننده این رویداد است.
سادات حسینی با بیان اینکه فرهنگ سازی برای ایجاد و تسهیل زمینه حضور موثر دانشجویان خلاق در بخش های تولیدی و صنعتی می تواند از ایجاد شبکه های زیرزمینی مد جلوگیری کند، ادامه داد: این رویداد به عنوان گام نخست در برنامه های بلند مدت این مرکز است.
این مسئول اضافه کرد:  با توجه به تعداد قابل ملاحظه دانشجویان و متقاضیان در رشته طراحی لباس و تکنولوژی دوخت، بر آن شدیم تا با برگزاری این رویداد، بستری برای تولید طرح های دانشجویان فراهم آوریم. همچنین در این مسیر با رایزنی با نهادهای موثر در ایجاد کسب و کارهای کوچک، مرکز ساماندهی مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان البرز ما را همراهی می کنند.
سادات حسینی عنوان کرد: این رویداد به صورت رقابتی و به دو صورت انفرادی و گروهی (۴- ۳ نفره) برگزار می شود. همچنین نمایشگاهی از طرح های منتخب در حاشیه این رویداد به عنوان بخش جنبی برای معرفی طراحان در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به تاریخ برگزاری این رویداد در 13 و ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: برای برگزیده اول گواهی نامه، ۵ میلیون تومان، برگزیده دوم گواهی نامه، ۳ میلیون تومان و برگزیده سوم گواهی نامه و ۲ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته ایم، همچنین طرح های برگزیده برای تولید در مقیاس انبوه مورد حمایت صنایع نساجی استان البرز قرار خواهند گرفت.
وی از تمامی دانشجویان، اساتید و طراحان لباس (آکادمیک و تجربی) در سراسر کشور جهت شرکت و حضور در این رویداد دعوت و تاکید کرد: آثار قابل قبول رویداد، همگی با حفظ حقوق مادی و معنوی آثار در دسترس صاحبان صنایع قرار خواهند گرفت و به این ترتیب به بازار کار حرفه ای معرفی خواهند شد.
سادات حسینی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد تا جمعه ۱۲ آذرماه می توانند اطلاعات و آثار خود را به آدرسhttps://karaj.iastjd.ac.ir/?p=3746   ارسال نمایند.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcebf8nijh8o.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما