کد مطلب : ۶۰۵
plusresetminus
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و بویژه جامعه بسیجیان کار وتولید استان البرز تبریک گفت
پیام مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت هفته بسیج

حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون،کار وفاه اجتماعی استان البرز با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و بویژه جامعه بسیجیان کار وتولید استان البزر تبریک گفت. ‎
متن پیام وی بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند . امام خمینی (ره)
شجره طیبه بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره منشا خیر و برکت برای عموم مردم ایران بوده و بفرموده بنیان گزار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بسیج لشکر مخلص خداست که در فراز و نشیب ها تاریخی همواره یار و مدد کار محرومین و مستضعفان بوده است و هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی هایی است که برای سربلندی این مرز وبوم صورت گرفته است.
در تایید این مفهوم بلند همین بس که مقام معظم رهبری می‌فرمایند که  بسیجی یعنی علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود؛ الهی بودن اندیشه بسیجی در کلام امام عزیزمان به زیبایی هر چه تمام تر تبلور یافته و آن را لشکر مخلص خدا می خواند که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند.
نقش ممتاز و برجسته بسیج در دوران دفاع مقدس آنچنان نمودی داشت که جهانیان را شگفت زده کرد و این مهم به خاطر عشق و فداکاری بسیج و بسیجی به ذات مقدس اسلام عزیز محقق گردید.
بدون شک نقش بسیج همواره در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروزه نیز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا  ونیز کمک به فرایند اشتغال حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است و در این عرصه نیز نقش قشر بسیج کارگری نیز از مهمترین و تاثیرگذارترین اقشار در تاریخ ایران هستند که نقش آنان در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی بویژه در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در دوران سازندگی و تولید و خودکفایی بسیار پررنگ بوده است.
اینجانب هفته بسیج را به کلیه بسیجیان استان البرز تبریک عرض نموده و امیدوارم با بهره‌مندی از ظرفیت کلان این نیروی عظیم مردمی همواره شاهد پیشرفت و سربلندی هر چه بیشتر استان البرز و میهن عزیز اسلامی مان باشیم.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcebn8pijh87.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما