کد مطلب : ۶۰۶
عضو کمیته برنامه ریزی و استراتژی اتاق بازرگانی البرز

دومین جشنواره ملی امیرکبیر در البرز برگزار می‌شود

plusresetminus
عضو کمیته برنامه ریزی و استراتژی اتاق بازرگانی البرز از برگزاری دومین جشنواره ملی امیرکبیر در  20دیماه سال جاری و با همکاری این پارلمان بخش خصوصی، جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان البرز و مراکز علمی و دانشگاهی استان خبر داد.
دومین جشنواره ملی امیرکبیر در البرز برگزار می‌شود
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، داود داودی با اشاره به برنامه ریزی هایی که به منظور برگزاری دومین جشنواره ملی امیرکبیر به میزبانی البرز در حال انجام است ، گفت: اتاق بازرگانی در راستای رسالت برقراری تعامل مراکز دانشگاهی و علمی  و صنعت و بررسی تنگناها و مشکلات موجود در این مسیر به دنبال برگزاری جشنواره هایی با این رویکرد بوده است که بدین منظور آذرماه سال گذشته نخستین جشنواره ملی امیرکبیر به میزبانی البرز برگزار شد.
وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره امیرکبیر به عنوان جشنواره طرحها، پایان نامهها و رسالههای دانشجویی کاربردی کارفرما محور، پیاده سازی راهکارهای استفاده از دستاوردهای علمی دانشگاهی در فضای صنعتی جامعه است.
عضو کمیته برنامه ریزی و استراتژی اتاق بازرگانی البرز و از اعضای شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی امیرکبیر بیانکرد: برگزاری جشنواره‌هایی بر مبنای بهره گیری از ظرفیت رساله‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی در واقع تبیین مدل ارتباطی سازنده میان صنعت و دانشگاه است.
وی در ادامه با اشاره به نقش هم جشنواره امیرکبیر در ارتقای فرهنگ کارآفرینی در جامعه افزود: گروه‌های استارت آپی و دانش بنیان بسیاری هم در قالب برگزاری این رویداد و ارائه طرح‌های کابردی فرصت معرفی و ورود به بازارهای تجاری را پیدا می کنند.
به گفته داودی این جشنواره در 7 گروه  فنی مهندسی، علوم پایه، علوم پزشکی ، علوم انسانی، دامپزشکی، هنر و کشاورزی، منبع طبیعی و محیط زیست طرح و پایان نامه‌های انجام شده دانشگاهی توسط دبیرخانه جشنواره دومین جشنواره ملی امیرکبیر بررسی خواهد شد و در نهایت آثار ارسالی در سه گروه دانشجویان برتر،اساتید برتر و دانشگاه برتر برگزیده و معرفی می شوند.
وی تشریح کرد: طرح‌ها و پایان نامه ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید در بازه زمانی یکم مهرماه سال 98 لغایت 30آبان امسال دفاع شده باشند و مهلت ارسال آثار نیز از 23 آبان ماه تا 30 آذرماه سال جاری تعیین شده است.
عضو شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی امیرکبیرعنوان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته 20 دیماه سال جاری  مصادف با سالگرد شهادت امیرکبیر برای برگزاری این جشنواره ملی تعیین شده است.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcfivdvaw6dx.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما