کد مطلب : ۶۰۷
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام خبر بازداشت عناصر زورگیری خشن در این حوزه قضایی از دستور برای انتشار تصاویر متهمان برای شناسایی قربانیان این باند خبر داد.
بازداشت زورگیران خشن چهارباغ/ انتشار تصاویر متهمان برای شناسایی قربانیان

 
شاپور صفری با اشاره به بازداشت عوامل زورگیری و سرقت خشن در حوزه قضایی چهارباغ گفت: اخیرا شاهد چندین فقره سرقت خشن، از مسافران در شهرستان بودیم که با صدور دستور قضایی، شناسایی سریع متهمان در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: شاکیان این پرونده اعلام کردند که سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیرهای حصارک، کمالشهر و سهیلیه اقدام به سوار کردن مسافر  کرده و پس از طی مقداری از مسیر، با استفاده از چاقو اقدام به سرقت اموال و اخذ رمز کارت مسافران کرده و سپس با بستن دست و پای آن ها و تعرض، در مکان های خلوت و بیابان رها می کنند.
دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با بیان اینکه متهمان حتی به لباس، کفش، ساعت و اموال شخصی شاکیان نیز رحم نمی کردند اضافه کرد: پس از ارجاع پرونده، پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ با تشکیل تیم ویژه نسبت به بررسی مسیرهای تردد متهمان اقدام کرد که با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهمان شناسایی و دستگیری شدند.
وی با بیان اینکه با دستور قضایی، چهره و اسامی متهمان از طریق رسانه ها انتشار می یابد، متذکر شد: چنانچه افرادی مورد سرقت توسط اعضای این باند قرار گرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcgru934ak9z.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما