کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در دیدار با استاندار:  توسعه صادرات در گشایش روابط بین الملل محقق می‌شود

1 آذر 1400 ساعت 14:13

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در دیدار با استاندار البرز خواستار توجه به مطالبات بخش خصوصی و توسعه روابط بین الملل برای صادرات شد.


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، پرهام رضایی در دیدار با دکتر مجتبی عبداللهی استاندار جدید البرز که در دفتر وی برگزار شد، اظهار داشت: البرز قطب بسیاری از صنایع مهم و استراتژیک کشور است.
وی افزود: در سال "تولید، مانع زدایی و‌پشتیبانی‌ها" از دولت سیزدهم انتظار حمایت‌های بیشتری برای صدور مجوز و تسهیل در کسب و کارها داریم.
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه صنعتگران استان البرز در سخت ترین شرایط کرونایی با تمام توان به فعالیت و رفع نیازهای اساسی کشور اقدام کرده اند، بیان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط  و از میان برداشتن موانع پیش روی صادرات، توان صادراتی البرز بسیار بیشتر از میزان کنونی می شود.
وی با بیان اینکه توسعه صادرات در گرو توسعه روابط بین الملل است، گفت: جای بسی خوشحالی است که می بینیم دکتر عبدالهی استاندار البرز هم نگاه ویژه ای به این موضوع دارد و قطعا با این نگاه شاهد رشد اقتصادی و افزایش آمار صادرات استان خواهیم بود.


کد مطلب: 609

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/609/رئیس-اتاق-بازرگانی-استان-البرز-دیدار-استاندار-توسعه-صادرات-گشایش-روابط-بین-الملل-محقق-می-شود

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir