کد مطلب : ۶۲۹
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران با مروج روحیه ایثار و شهادت باشند و بیش از سایرین برای آبادانی کشور تلاش کنند چراکه ذات پاک ایثارگری را از پدران خود به ارث دارند.
فرزندان شهدا مطالبه شخصی ندارند، مانند پدران خود مدافع حقوق مردم هستند
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار صمیمانه با فرزندان شاهد شاغل در استانداری و فرمانداری های البرز که روز چهارشنبه صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، افزود: دیدار و گفتگوی لذتبخشی بود چراکه موضوعات مطرح شده از سوی فرزندان شهدا، دغدغه های شخصی نبود بلکه مطالبات جامعه است.
وی ادامه داد: اکنون در کشور اتحاد و انسجام بیشتری برای حل مشکلات مردم مشهود است و سران قوا به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری به صورت مستمر در حال اقدام و برنامه ریزی هستند.
عبداللهی گفت: در شرایط فعلی بیش از پیش به روحیه ایثار و جهاد با الگو گرفتن از شهدا و ایثارگران نیاز داریم تا بتوانیم مشکلات و موانع را از سر راه برداریم.
وی افزود: فرزندان شهدا و ایثارگران با مروج روحیه ایثار و شهادت باشند و بیش از سایرین برای آبادانی کشور تلاش کنند چراکه ذات پاک ایثارگری را از پدران خود به ارث دارند.
استاندار البرز گفت: گروه مشورتی و اندیشه ورز فرزندان شهدا تشکیل می شود و اهداف بزرگی را دنبال خواهد کرد.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده از این رو ما نیز به سهم خود باید در این امر مهم پیشرو و پویا باشیم.
عبداللهی گفت: فرزندان شهدا باید پرچم دار راه پدرانشان باشند چراکه مسئولیتی به مراتب سنگین تر بر دوش دارند.
وی افزود: روحیه ایثار و شهادت همچنان در ایران اسلامی زنده و جاری است و شهدای مدافع حرم گواهی بر این مدعا هستند.
وی افزود: خط قرمز ما ولایت است باید با تمام وجود در مسیر منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcakoni149nu.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما