کد مطلب : ۶۵۱
plusresetminus
کرج- مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم با اولویت محرومیت زدایی خبر داد.
تداوم فعالیت های بسیج جامعه پزشکی با اولویت محرومیت زدایی
به گزارش صدای صنعتگر ، علی جمال محمدی در خصوص اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم گفت: در راستای تداوم فعالیت های بسیج جامعه پزشکی با اولویت محرومیت زدایی در بحث پزشکی همچون گذشته در قالب ماه های مستمر سال در هفته پیش رو به صورت متمرکز برنامه داریم.
وی از اعزام بیش از 50 تیم پزشکی با پتانسیل 200نفر جهادگر سلامت خبر داد.
وی ادامه داد: تیم های پزشکی شامل گروه های فوق تخصصی، تخصصی و عمومی در زمینه های چشم پزشکی، دندان پزشکی، اطفال ، زنان، ارتوپد، اطفال، عفونی، قلب، بهداشت، کنترل کیفیت مواد غذایی، واکسیناتور، عینک ساز، اپتومتر، تغذیه و بهداشت روان شهید رهنمون می باشند که در قالب گروه های جهادی به مناطق سهرابیه و ملک آباد چهارباغ اعزام می شوند.
این مسئول اهداف برگزاری این اردوی جهادی را به مناسبت ایام فاطمیه، سالگرد سردار دل ها و حماسه نهم دی برشمرد.
جمال محمدی تصریح کرد: در سه روز ابتدایی هفته یعنی در روزهای چهارم تا ششم دی ماه تیم های پزشکی در ملک آباد و در سه روز دوم هفته در روزهای هفتم تا نهم دی ماه در سهرابیه و در روز جمعه دهم دی ماه در مصلی مهرشهر و ملک آباد به صورت همزمان از ساعت 9 صبح الی 14حضور دارند.
وی همچنین در خصوص دستگاه های کمک کننده در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: سپاه امام حسن(ع) استان البرز، مدیریت های طرح، برنامه و مالی، روابط عمومی و اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان، نواحی چهارباغ، امام هادی(ع)، دانشگاه علوم پزشکی، مراکز خصوصی و تخصصی و فوق تخصص و نظام پرستاری با هدف بهبود وضعیت سلامت مردم یاریگر ما در اجرای این طرح بودند.
وی ضمن اشاره به استقرار تیم های پزشکی از امروز در مناطق نامبرده اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمت به مردم در جامعه هدف مورد نظر امید آفرینی کنیم.
گفتنی است؛ در این برنامه بیش از 20 کانون بسیج پزشکی حضور دارند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcfiydvaw6dt.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما