کد مطلب : ۶۵۲
plusresetminus
نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز در مورد مشارکت فعالان اقتصادی در طرح های خیر‌خواهانه حوزه سلامت گفت: مشارکت بخش خصوصی در کاهش مشکلات حوزه بهداشت و درمان کشور موثر است‌.
نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد: اثرگذاری بالای مشارکت بخش خصوصی در کاهش مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان 
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، یداله مالمیر در دومین نشست هماهنگی برگزاری همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی که در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، بیان کرد: هدف از برگزاری چنین همایش هایی تقویت مشارکت های اجتماعی با استفاده از شناسایی و جهت دهی به ظرفیت های خیرین سلامت است.
وی با اشاره بر اهمیت تقویت تعامل و همکاری میان نهادهای دولتی و غیردولتی البرز در بهبود شرایط مراکز درمانی استان گفت: یک هدف مهم فرهنگ سازی در جهت تشویق و ترغیب آحاد مردم برای مشارکت در  گسترش فعالیت خیرخواهانه در حوزه سلامت است.
نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز در ادامه بر همکاری اتاق بازرگانی البرز و خیرین حوزه سلامت برای بهبود خدمات بهداشتی - درمانی به ویژه خدمت رسانی در بیمارستان ها به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه اشاره کرد.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری خیرین یاری دهنده حوزه سلامت به ویژه در شرایط کرونایی حال حاضر جامعه افزود: هیچ دولتی به تنهایی نمی تواند در تامین زیرساخت های حوزه سلامت قدم بر دارد، مشارکت خیرین بخش خصوصی برای پیشرفت کشور در این زمينه و کاهش مشکلات بهداشتی- درمانی بسیار موثر است.
به گفته مالمیر با توجه به گستردگی کار در حوزه سلامت، با مشارکت تمامی گروه ها و سازمان های مردم نهاد و حضور شایسته فعالان بخش خصوصی اقدامات موثری در زمینه احداث بیمارستان های جدید و خرید تجهیزات پزشکی برداشته می شود.
وی در ادامه عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم برای دعوت از خیرین در همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی حوزه سلامت در البرز و پیشبرد اقدامات لازم برای حضور در همایش مذکور که قرار است تا کمتر از یکماه دیگر برگزار شود، در حال انجام است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcgrx934ak9n.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما