کد مطلب : ۶۶۰
plusresetminus
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی دست  بزرگ‌ترین جنایتکاران که در رأس آن آمریکا و ترامپ لئیم قرار دارد را رو کرد، سردار سلیمانی سرمایه‌ای عظیم بود که در طول عمر بابرکت خود با تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوان حماسه‌های زیادی را رهبری کرد.
مراسم یادواره شهدای مقاومت با محوریت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد


به گزارش ایثار واحد خبر استان البرز مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکشنبه 12 دی ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی امام‌جمعه مهرشهر، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، دیگر مسئولین و امت شهیدپرور در مسجد امام سجاد (ع) کیانمهر برگزار و در پایان از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.
سلیمان رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام‌الله علیها با بیان اینکه سیره زندگانی فاطمه زهر ا (س) باید الگوی همه زنان مسلمان قرار گیرد گفت: حضرت زهرا (س) کسی بود که برای اسلام جان خود را هدیه کرد، زندگانی پربار حضرت فاطمه زهرا (س) سراسر درس زندگی و خطوط روشنی دارد که هرکدام می‌تواند سرمشق و درس زندگی تمام انسان‌ها به‌ویژه زنان جامعه ما قرار گیرد.
وی افزود: پیامبر (ص) برای حضرت (س) زهرا ارزش و احترام زیادی قائل بود اما متأسفانه بلافاصله بعد از رحلت پیامبراکرم (ص) علاوه بر اینکه حق ولایت را از بنی‌هاشم گرفتند، به یادگار پیامبر (ص) نیز بی‌احترامی کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به شهادت سردار سلیمانی اشاره و تصریح کرد: ملت ایران هرگز لحظه شهادت سردار سلیمانی را که توسط دشمنان به شهادت رسید را از یاد نخواهد برد، شهادت سردار سلیمانی دست  بزرگ‌ترین جنایتکاران که در رأس آن آمریکا و ترامپ لئیم قرار دارد را رو کرد، سردار سلیمانی سرمایه‌ای عظیم بود که در طول عمر بابرکت خود با تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوان حماسه‌های زیادی را رهبری کرد.
رستمیان افزود: سردار سلیمانی رشادت‌های فروانی برای نظام و انقلاب کرده است، وی با اخلاص و علاقه‌ای که به اهل‌بیت عصمت و طهارت داشت در تمامی عرصه‌ها حضور داشت و کارنامه بسیار درخشانی را به‌عنوان یک فرد ولایت‌پذیر از خود بجای گذاشت. خدمات، تلاش‌ها، کوشش‌ها و رشادت‌های سردار سلیمانی برای همه عیان است و ملت ایران برای همیشه در طول تاریخ یاد ایشان را زنده و گرامی خواهد داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان هدف از برگزاری این مراسم‌ها را توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: باید از تمام کسانی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند تشکر کنیم ما اینجا هستیم برای ادای احترام به مقام همه شهیدان به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و ان‌شاءالله همه ما موردتوجه همه شهدا قرار بگیریم.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcfixdvaw6dv.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما