کد مطلب : ۶۸۷
plusresetminus
نایب رئیس شورای شهر کرج، از شهرداری کرج خواست رسیدگی به فضاهای ناامن شهری و تبدیل آنها به فضاهای مکث و زنده و مفرح را در دستور کار قرار دهد.
رسیدگی به فضاهای ناامن شهری در دستور کار قرار گیرد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج، علیرضا رحیمی در جریان برگزاری جلسات تلفیق با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، این مطلب را عنوان کرد و بر ضرورت توجه به حوزه های شهرسازی و معماری در این دستگاه تاکید کرد.
این مسئول افزود: فضاهای نا امن شهری که به دلیل تاریکی عموما موقعیت مناسبی برای متخلفان و بزهکاران فراهم می کند، می تواند با رسیدگی مسئولان به یک فضای مکث در شهر تبدیل شود.
رحیمی بیان کرد: می توان با شناسایی این فضاهای ناامن، هر یک از آنها را به منظور طراحی و تبدیل به یک فضای امن و آرام در اختیار شهروندان قرار داد.
دبیر کمیسیون شهرسازی و حقوقی شورای شهر کرج در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: طرح های خوبی در حوزه شهرسازی تهیه شده که تاکید ما در بررسی بودجه اندیشیدن راهکارهای اجرایی برای این طرح هاست.
رحیمی، از جمله این طرح ها را "شهر دوستدار کودک" عنوان کرد که اقدامات مطالعاتی آن در سال های گذشته انجام شده و در قالب بودجه سال 1401 طرح اقدام برای آن تهیه شده و عملیاتی گردد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcebf8pijh8v.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما