کد مطلب : ۷۱۴
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ایثارگران وارث و نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و بار خطیر ترویج این فرهنگ را به دوش دارند.
ایثارگران وارث و نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با ایثارگران شاغل در استانداری و فرمانداری های تابعه که روز چهارشنبه بمناسبت روز جانباز صورت گرفت، با بیان اینکه طی روزهای اخیر این دیدارها با ایثارگران صورت گرفته و اکنون زمان به شاغلان استانداری و فرمانداری های استان رسید، افزود: باید در کنار یکدیگر در نهایت وحدت و انسجام برنامه های توسعه ای البرز را پیش ببریم.
وی ادامه داد: ایثارگران همواره مانند شمع می سوزند تا جامعه را از وجود موثر خود بهره مند کنند و همیشه دغدغه خدمت به مردم را دارند.
عبداللهی گفت: قدردان جانفشانی های ایثارگران هستیم و بر این باورم که ما هر چه داریم از این جانفشانی ها است و تا زنده هستیم مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم.
وی افزود: از ابتدای حضورم در استانداری البرز، به دلیل ارادت قلبی، دیدارها و جلسات بسیاری را با شهدا و ایثارگران و خانواده های مکرمش داشته ام.
استاندار البرز گفت: امید است که بتوانیم با حضور این عزیزان تحول آفرین باشیم و انقلابی و جهادی، البرز را به توسعه و آبادانی برسانیم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcfijdeaw6dy.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما