کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

البرز در حوزه علم و فناوری و پژوهش، سیر مطلوبی را طی می کند/ درصدد اجرای طرح های ویژه حمایت از مانایی نخبگان هستیم

21 اسفند 1400 ساعت 15:40

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز، استان برتر کشور در علم و فناوری است و این استان به دلیل استقرار مراکز بزرگ و فعالان شاخص علم و پژوهش به قطب علم و فناوری کشور لقب گرفته است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم تجلیل از دانشجویان مستعد نوورود که روز شنبه در سالن همایش های شهرداری کرج برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد و ایام شعبانیه، افزود: از تمامی مسئولان و پدر و مادر هایی که در به ثمر رسیدن این عزیزان نقش آفرینی و تلاش کردند قدردانی می کنم.
وی ادامه داد: دوران شیوع کرونا، شرایط آموزش و تعلیم و تربیت را سخت کرد ولی علی رغم این شرایط، اکنون شاهد ورود دانشجویان مستعد به دانشگاه ها هستیم.
عبداللهی گفت: نخبه ها، سرمایه های این مرز و بوم هستند و آینده، سرنوشت و توفیق این کشور در دستان آنها است.
وی افزود: در حال نیل به هدف ابر قدرتی در جهان هستیم و در تمامی زمینه های علمی و فناوری و پژوهشی در دنیا عزتمند هستیم.
استاندار البرز گفت: باید نگاه ویژه حمایتی به روند تلاش و آینده نخبگان داشته باشیم و در این مسیر راهگشا و تسهیل گر باشیم.
وی افزود: البرز، استان برتر کشور در علم و فناوری است و این استان به دلیل استقرار مراکز بزرگ و فعالان شاخص علم و پژوهش به قطب علم و فناوری کشور لقب گرفته است.
عبداللهی گفت: قدردان چنین جامعه نخبه ای هستیم که البرز را مترقی و نمونه در کشور کرده اند.
وی افزود: کار و فعالیت در عرصه علم و فناوری پایان ندارد ولی البرز سیر مطلوبی را طی می کند و امید است که شاهد شکوفایی پیش از پیش در این عرصه باشیم.
استاندار البرز گفت: از هیات های علمی و دانشگاهی استان خواسته ام که طرح و برنامه کاربردی و عملیاتی در جهت حمایت از نخبگان و چگونگی ایجاد فضای مانایی این ظرفیت های بزرگ در کشور، ارائه دهند.


کد مطلب: 719

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/719/البرز-حوزه-علم-فناوری-پژوهش-سیر-مطلوبی-طی-می-کند-درصدد-اجرای-طرح-های-ویژه-حمایت-مانایی-نخبگان-هستیم

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir