کد مطلب : ۷۲۰
plusresetminus
رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اهداف و رویکردهای این تشکل بخش خصوصی در راستای اعتلای دانش فعالان اقتصادی و رسالت های اجرایی در این زمینه گفت: در سال۱۴۰۰مرکز آموزش اتاق بازرگانی البرز در میان ۳۳ اتاق سراسر کشور موفق به کسب رتبه اول در حوزه برگزاری سمینارهای آموزشی بنگاهی و تشکلی شد.
کسب رتبه اول توسط مرکز آموزش اتاق البرز در میان اتاق های بازرگانی سراسر کشور
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز پرهام رضایی با بیان اهداف و برنامه‌های عملیاتی مورد نظر در راستای توانمندسازی، افزایش بهره وری و گسترش فرهنگ ارتقای شایستگی منابع انسانی و اعضاء بخش های تولیدی و تشکل های اقتصادی عضو اتاق البرز اظهار کرد: در این زمینه تلاش های گسترده‌ای در برگزاری دوره های مختلف آموزشی ویژه این مجموعه ها انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی بلند مدت و دارای ساختار مناسب از سوی اتاق بازرگانی البرز به منظور افزایش سطح دانش گروه های مختلف صنعتی، تولیدی و مشاغل مرتبط با این بخش ها گفت: تعدادی از این دوره ها با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران برگزار شده است، در این میان برگزاری دوره هایی نیز با همکاری اتاق مشترک ایران و فرانسه، مرکز داوری اتاق ایران و یا اتاق مشترک ایران و قزاقستان بوده است، به درخواست گروه های تولیدی و صنعتی استان نیز دوره های آموزشی در خود آن مجموعه ها با هماهنگی اتاق البرز برگزار شد.

رضایی ادامه داد: طبق ارزیابی های صورت گرفته در سطح ۳۳ اتاق بازرگانی سراسر کشور برای سنجش میزان فعالیت های انجام شده در حوزه آموزش و تعیین ۵ سطح رتبه بندی، مرکز آموزش اتاق بازرگانی البرز موفق به کسب رتبه یک برتر شد.

وی با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده در اتاق بازرگانی البرز در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: در این راستا علاوه بر برگزاری دوره هایی ویژه اعضاء اتاق و تشکل های اقتصادی با همکاری برخی دستگاه های اجرایی نیز دوره هایی از جمله مدیریت روابط عمومی و اصول تشریفات و میزبانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری سه دوره آموزش حین خدمت ویژه پرسنل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، افزود: این دوره ها مشتمل بر آئین نگارش مکاتبات اداری، مهارت های دهگانه نیروی کار و رفتار سازمانی بوده است.

رضایی بیان کرد: دوره های برگزار شده در یکسال گذشته در مسائل مرتبط با حوزه بازرگانی، حمل و نقل بین المللی،گمرک، مکاتبات تجاری، انواع مدیریت و بازاریابی، مقررات صادرات و واردات و دیگر دوره های کوتاه مدت مرتبط با نیاز تشکل ها و یا اعضای اتاق بازرگانی بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه سطح برگزاری دوره های آموزشی و موارد طرح شده در قالب سرفصل های آن از سوی تشکل های بخش خصوصی و سایر مجموعه های تولیدی، صنعتی و دولتی در تعامل با اتاق بازرگانی البرز با استقبال خوبی مواجه شد.

رضایی تاکید کرد: سعی ما بر آن است که بتوانیم در آینده بر اساس شرایط و نیازهای روز به مباحث آموزشی، علاوه بر ادامه روند کنونی در بخش های مختلف از جمله منابع انسانی، مدیریت ارتباطی، دیجیتال مارکتینگ و آنچه در حوزه های تجارت داخلی و بین الملل مورد نیاز است، دوره های مختلفی را نیز ویژه فعالان اقتصادی برنامه ریزی کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز 
ادامه داد: برگزاری دوره های خاص داوری نیز یک بخش مهم از برنامه های آموزشی اتاق بازرگانی البرز در یکسال گذشته بوده است.

وی عنوان کرد: به دلیل شرایط جامعه در درگیری با بیماری کرونا، دوره ها را به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار کردیم و این مسئله موجب شد که علاوه بر بالا بودن آمار ثبت نامی ها از اقصی نقاط ایران، از کشورهای دیگر نظیر روسیه و قطر هم شرکت کنندگان مختلفی داشته باشیم.

رضایی با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های مناسب آموزشی در اتاق البرز و در حوزه آی تی برای برگزاری دوره های آنلاین و مجازی آموزشی بنگاهی و تشکلی و کارت بازرگانی مشتمل بر ‌وبینارهای مختلف گفت: بر این اساس در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۹۵ دوره آموزشی توسط اتاق بازرگانی البرز برگزار شد که مجموع آن یک میلیون و ۲۶۶ هزار و ۷۳۰ نفر ساعت بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع دوره های آموزشی برگزار شده توسط اتاق بازرگانی البرز در این سال، بالغ بر ۷۲ مورد دوره های آموزشی بنگاهی و تشکلی بوده است که طی آن یکهزار و ۹۸۷ نفر متقاضی در بازه زمانی ۳۶۸ ساعت آموزش های لازم را فرا گرفتند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز در ادامه تعداد دوره های آموزشی برگزار شده این مجموعه ویژه اخذ کارت بازرگانی در سال ۱۴۰۰ را بالغ بر ۲۳ مورد برشمرد و گفت: در این کلاس ها نیز ۱۶۰ نفر شرکت کردند که طی مدت زمان ۲۲۲ ساعت آموزش‌های لازم به آنها ارائه شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdccaxqm82bqi.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما