کد مطلب : ۷۲۷
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه باید همگام با دولت مردمی و قوی سیزدهم در مسیر آبادانی کشور، شبانه روزی تلاش کنیم،گفت: مصمم هستیم که در کنار یکدیگر تحول آفرین باشیم و البرز را به استانی نمونه و الگو در کشور تبدیل کنیم.
بخش اقتصادی البرز برای ایجاد 120 هزار شغل در استان برنامه ریزی کند
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در شورای اداری استان که با حضور نماینده ولی وفقه در استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی شادکامی، توفیق روزافزون و سلامتی برای تمامی مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: آغازین روزهای سال 1401 با ماه های مبارک شعبان و رمضان مصادف شده که نوید سالی همراه با خیر و برکت را می دهد.
*البرز، مملو از ظرفیت هایی است که با روحیه جهادی، تلاش انقلابی و همبستگی مسئولان شکوفا می شوند
وی با بیان اینکه امید است بتوانیم با وحدت و انسجام و همت مضاعف، منشا تحول و ارائه بهترین خدمات به مردم باشیم، ادامه داد: البرز مملو از ظرفیت است که در سایه روحیه انقلابی، جهادی، وحدت و همبستگی قادر خواهیم بود مسائل و مشکلات را حل کنیم و روند توسعه استان را با شتاب بیشتری طی کنیم.
عبداللهی با اشاره به اقدامات دستگاه های مسئول در ستاد استقبال از مسافران نوروزی، گفت: برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته در این راستا که نمونه ای از اتحاد و انسجام مسئولان محسوب می شود، دستاوردهای قابل قبولی را همراه داشته است.
*همه با هم برای کسب رضایتمندی مردم بسیج می شویم
وی افزود: بر این اساس باور داریم که اگر این انسجام و هم افزایی ها در تمامی برنامه های استان تداوم داشته باشد می توانیم میزان رضایتمندی مردم بعنوان ولی نعمتان ما و کسانی که همواره همراه و دلداده نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند را افزایش دهیم.
استاندار البرز گفت: مصمم هستیم که در کنار یکدیگر تحول آفرین باشیم و البرز را به استانی نمونه و الگو در کشور تبدیل کنیم.
*افق اقدامات و برنامه های البرز با فرمان و بیانات مقام معظم رهبری تعیین شد
وی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، افزود: این نامگذاری برای خط مشی و هدفگذاری است، چراکه البرز در حوزه های تولید، دانش بنیان و اشتغال در کشور شاخص است و این نامگذاری، مسئولیت ما را خطیرتر می کند.
عبداللهی گفت: تولید و اشتغال بر مبنای دانش بنیان با حمایت از مجموعه های خلاق و شتاب دهنده ها در استان را طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری با جدیت دوچندان دنبال خواهیم کرد.
*کشاورزی البرز با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توسعه یابد
وی افزود: همچنین ضرورت دارد که کشاورزی استان را بر این اساس و با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توسعه دهیم.
*البرز برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار سال یکدل و متحد می شود
استاندار البرز گفت: باید با وحدت و انسجام ویژه ای فرمان مقام معظم رهبری را در خصوص تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی اجرایی کنیم چراکه البرز ظرفیت های بزرگی در این حوزه ها دارد.
*بخش اقتصادی استان برای ایجاد 120 شغل با استفاده از بسترهای دانش بنیان، برنامه ریزی کند
وی افزود: برای ایجاد 60 هزار شغل در استان در سال 1401 برنامه ریزی کرده بودیم که اکنون با توجه به شعار سال باید بخش اقتصادی استان با تلاش مضاعف این تعداد را به 120 هزار شغل برساند.
*حمایت از تولیدکنندگان با جدیت بیشتری صورت گیرد
عبداللهی گفت: با توجه به اینکه افزایش حقوق 57 درصدی برای کارگران مصوب شده ضرورت دارد که حمایت بیشتری از تولیدکنندگان داشته باشیم.
*مسئولان استان، مردم را از وضعیت رو به بهبود کشور آگاه کنند
وی افزود: باید امید و نشاط را با اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته و کارآمدی و دستاوردهای نظام و بویژه دولت مردمی و قوی سیزدهم برای مردم داشته باشیم تا جامعه نیز از وضعیت رو به بهبود کشور مطلع شوند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfaeazuqe8.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما