کد مطلب : ۷۳۳
plusresetminus
نایب رئیس شورای ششم شهر کرج گفت: برگزاری  جشنواره لاله ها و تقارن آن با روز فرهنگی کرج می توان گل لاله را نمادی از این روز دانست .
گل لاله می تواند نمادی از روز فرهنگی کرج باشد 
علیرضا رحیمی در گفت و گو باصدای صنعتگر افزود: هرچند گل لاله به تنهایی نمایانگر فرهنگ نیست ولی با توجه به وجود بیش از پنج هزار شهید دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدای نامی جنگ همچون کلهر،میر رضی ، آجرلو ،قریشی ها،شفیع زاده هاکه نماد های سرداران دفاع مقدس هستند می تواند در اذهان گل لاله را به نمادی از روز فرهنگی کرج تبدیل کند.
وی تصریح کرد: : در حال حاضر بسیاری از کلانشهر ها به جهت برندینگ سازی  و ایجاد تعاملات فرهنگی درون شهری و همچنین جذب گردشگر نمادی را برای روز فرهنگی خود اعلام کرده اند.
وی با اشاره به اینکه در دوره قبل شورای اسلامی شهر کرج 21فروردین ماه روز فرهنگی این کلانشهر  نامگذاری شد ، گفت: تبدیل گل لاله به نماد روز فرهنگی کرج با شکوفایی گل لاله ها و برگزاری مستمر جشنواره لاله ها در این کلانشهر نیز همخوانی دارد.
رحیمی با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر در برگزاری فرایند این جشنواره نیز گفت : امسال  رشد دیرتر پیازهای لاله موجب تاخیر چند روزه در برگزاری جشنواره و برخی حواشی شد که می توانستیم با نظارت بیشتر از بروز آنها پیشگیری کنیم .
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: با یک نگاه بدون حب و بغض می توان گفت که اگر کار با برنامه ریزی بهتری انجام می شد ماحصل کار نیز به یقین با کیفیت تر بود .
وی در عین حال خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره لاله ها در دستور کار شورای ششم قرار دارد و مدیریت شهری نیز تصمیم دارد که همه ساله این جشنواره را با بهترین کیفیت برگزار کند.
رحیمی افزود: شورای ششم کرج از مسئولین ذیربط در شهرداری این کلانشهر انتظار دارد با توجه به وجود زیر ساخت های لازم در مناطق مختلف کرج جشنواره های دیگری با گونه های مختلف گیاهی در سطح شهر برگزار کند.
وی تصریح کرد: اکنون می توان جشنواره گل های داوودی را با توجه به خاستگاه این گونه و رشد خوب آن در مهر شهر و در کاخ مروارید و یا در فصل پاییز جشنواره گل های آپارتمانی در سالن سر پوشیده باغ گل های شهید چمران را برگزار کرد.
نایب رییس شورای اسلامی کرج با تاکید بر ضرورت جلوگیری از موازی کاری برخی سازمان های تابعه شهرداری  افزود: وظایف سازمان فرهنگی ورزشی و سازمان سیما ومنظر فضای سبز شهری باید تفکیک و منظم شود تا علاوه  بر جلوگیری از دوباره کاری ها در هزینه و زمان نیز صرفه جویی شود.
https://sedayesanatgar.ir/vdcgrw9u4ak9w.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما